Gå til innhold

Har du Bergans jakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg har 4 stk...

En turkis 71 gr nord jakke

En hvit og grå soft shell

En svart å grå fleece

En turkis regnjakke..

Bruker alle sammen :)

Skrevet

Nei, ikke Bergans, men en lignende, billigere type. Bruker den kun i "friluftssammenhenger".

Er mer kåpe-/ jakke-dame ;-)

Skrevet

Jepp.... kjøpte i fjor, tror den heter oppdal (el noe) ensfarget med hvite sømmer og en "brodert skiløper nederst bak på jakka. Jeg har den i rød, for jeg har svart skibukse (må jo passe sammen) og en rødfarge er mer tidløs enn brun eller rosa (som jeg hadde mest lyst på.)

Men som du sier, de er jo rådyer og derfor valgte jeg en farge jeg ikke blir lei.... For denne skal vare i maaaaaange år!!!

min kostet egentlig 3300kr, men jeg fikk den for 1700kr via tante som får masse rabatt=))

Skrevet

Har en hvit med noe rødt på. Kjøpt på salg for 1499-1999 el noe sånt.

Men kan ikke akkurat si at jeg anbefaler den. Skjønner ikke helt poenget egentlig med bergans - hvorfor det er så pop.

Er en tynn tynn jakke, vind og vanntett som du uansett fryser deg ihjel i med mindre du har på 3 lag med ull/fleece under jakka. - Akkurat som alle andre jakker!

Skrevet

Jeg har en lilla og brun softshell jakke.. Egentlig ikke min type jakke, men jeg liker den kjempe godt!:)

Skrevet

Jepp, fjorårets modell, den de brukte på 71 grader nord vet du, farge rød og sort. Fikk i julegave av mannen min, men vet den kostet 3500,-. :o)

Skrevet

jeg har to - en softshell som er sort med litt turkis, og en "skijakke" som er grønn. Veldig fornøyd. Bruker de når jeg er på tur om våren/høsten, og om vinteren på ski eller ute i snøen med ungene....

Skrevet

har berghans, tror den er fra 2007, den e svart med rosa på så var det son pels ting på hetten.. tror den kostet 3500... er superfornøyd med den, skal også kjøpe meg en son tykk berghansfleec som eg kan bruke når det er kaldt og ikke vått eller under den andre når det er veldig kaldt.. syntes berghans er veldig god;)

Skrevet

Jeg har to begans jakker. + bukse

Den ene er shoft shell, kostet rundt 1000

Den andre heter nordkapp, kostet 3600

Verdt pengene. Bruker klærne til turer året rundt, slalombakken og som regntøy.

Skrevet

Nei! Styrte elegant unna forrige allværsjakke farsott, som vel fant sted i 1993 og deromkring, og gjør det igjen.

Ikke min stil overhodet, for å si det slik;)

Skrevet

Har ikkje bergansjakke sjølv, men sidan dette er relativt dyre jakker så anbefaler eg deg å unnge motefarger og snitt. Klassisk svart, evt rødt, beige er meir tidlaust. Det hadde eg tenkt på om eg skulle kjøpt jakke i den prisklassen. Så er ikkje eg ein stor fan av turkis heller da.

Skrevet

eg har bergans softshell, helt rød, kjempefin:) koster 1200

Skrevet

he he. jeg synes jeg ser meg.. he he. så nei.. jeg har ikke. Ikke sønnen heller for den saks skyld :)

Skrevet

Ja, jeg har! softshell- turkis og brun og en fleece. Veldig gode. Blir litt forundret over at noen syns det er rart å gå med sånne jakker.. hmmmm..

Skrevet

Er ikke en jakke man bruker på byen da, eller på butikken, men på tur eller på lekeplassen f.eks. Men klart, er stil første prioritet så skjønner jeg jo at noen vil styre unna. ;o)

Skrevet

Kjøpte i dag:) Brun med lilla detaljer og pels på hetta. Årets 71 grader nord :) Var forferdelig dyr, men lukka øynene og kjøpte den. Heldigvis elsker jeg den allerede:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...