Gå til innhold

Har du Bergans jakke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, har flere. Bruker de til veldig mye da, og er veldig meg, he he.

Har en brun og turkis softshelljakke, den kostet ikke mer enn 1000,- da, det er jo 1\ av hva vindjakkene koster.

Synes årets modell i brun og oransje faktisk er gørstilig!! Står på ønskelista her:-D

Ja, jeg har to stk. Men de er noen år gamle nå da...Har en burgunder i litt tykt stoff, den er fire-fem år gammel og kostet da 2700 kr. Har også en lyseblå med brune felt i ett litt tynnere stoff, den er to-tre år gammel og den er kjøpt på salg (halv pris) til 1200 kr.

Det er dyre jakker, men de har veldig god kvalitet. Selv om de er noen år gamle så er de like fine og like gode.

Vi bor på Vestlandet og trenger jakker som tåler kraftig regn og vind. Kunne ikke klart meg uten =)

Så veldig fornøyd, verdt pengene!

Annonse

Har en brun og turkis som e 2 år gammel. Kostet vel litt over 2000? Er knall fornøyd, bruker den på hytta om sommeren, langrenn om vinteren.

dere som sier det ikke er dere, hva har dere på dere når dere leker ute med barna om vinteren feks?

dere MÅ vel ha skjønt at jeg mente type jakke? Om deter Bergans eller norheim, Obs, cubus eller hva som helst. Virket som dere ikke kunne se for dere dere selv i en sporty type jakke. Lurer noen ganger på noen mistolker med vilje.

Ikke noe merkehysteri her i huset, fikk jakken i gave av pappa.. Men vil heller kjøpe en jake som tåler mye, som er klasisk og varm.

Annonse

Det hadde sikkert funket greit med strikket genser og regnjakke og.. Bare synes det er om å gjøre å misforstå her.

Har stått på stedet hvil midt i slalåmbakken pga. stiv kuling, og var ikke det minste kald på overkroppen med Bergans jakke..

Hadde nok overlevd, men O` du hvor behagelig det er å kle seg "rikitg" og!

Når det er sagt, er klesskapet mitt ellers er sørlig syn.. Men, gode uteklær det har jeg i det minste.

Ok, nei da er nok ikke behovet det største.. Jeg bruker de ellers også da, men ihvertfall på fjellet..

Synes husbonden her er ekstra spentsig da, når han tjuvlåner en jakke av meg og ikke ser at det er brunkrem på kragen.. hoi hoi.

Ja, har tre.

En "vanlig" goretex sak som er grå og turkis, tror den kostet 3700,- Den brukes nesten kun til turer. Passer liksom ikke å gå i den til vanlig:)

Softshelljakke som er brun, den kostet rundt 1000.

Brun fleecejakke med cerise skrift på brystet. Vet ikke hva den koster, har fått den i gave.

Jeg fikk til jul, og er kjempefornøyd =) Det er 71 grader Nord jakken, som kom ut i fjor, den er sort, og grå, og kostet vel 3700,- Vet det er dyrt for ei jakke, men er mye ute i all slags vær, og da er det godt å ha ei skikkelig jakke. Skal ønske meg Bergans bukse til denne julen =o)

Hadde egentlig lyst på rosa, eller turkis da, men siden det er litt "motefarger" så bestemte jeg meg for, at jeg ønsket meg en "safe" farge =)

Jeg har en, fjorårets modell er det vel. Den er hvit og sort med pels på hetta, innsvingt i livet og ipod tilkobling på armen. Jeg bruker den på snowboard, på langrenn, i regnvær, når jeg går tur med sønnen min eller bare er ute og leker med han. Husker ikke nøyaktig pris, men det var 3-4000,- Jeg er kjempefornøyd med den, og syns den er kjempelekker til fritidsbruk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...