Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Del Skrevet 22. september 2008 tusen takk til du som tipset om den fantastiske gynekologen hos sentrumslegene Bergen... jeg bestilte time med en gang jeg leste innlegget ditt og fikk time 2 dg etter... var veldig spendt da jeg skulle dit i dag.. jeg er så positivt overasket som det går ann å være... etter utredning båe på volvat og haukeland var jeg veldig lei meg... fordi ejg måtte nesten forteller de hva jeg ville a de skulle sjekke osv.. fikk INGEN hjelp... alle sa egentlig at jeg var ung og det ordnet seg nok.... da jeg kom til legen i dag var det første han spurte om hvor mange spontan aborter jeg hadde hatt... 7 siden aug 2007 svarte jeg... og da sa han at det var 7 for mye og han ville prøve alt for at vi skulle få det til... han oppdaget og forklarte meg SÅÅÅÅÅ mye som INGEN andre har i det hele tatt nevnt... jeg vil bare anbefale alle som sliter med hab a. å oppsøke han... det er virkelig et GULLFUNN!!!! ( da han spurte hvordan jeg hadde funnet ut om han sa jeg at jeg hadde lest i et debatforum om en som hadde funnet en fantastisk gyn i bergen en som endelig tok oss med hab a seriøst... da SMILTE han og sa... dette varmet hjertet mitt) for førtse gang på lenge tenker jeg positivt.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138748926-takk-takk-takk-og-atter-takk/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå