Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 tusen takk til du som tipset om den fantastiske gynekologen hos sentrumslegene Bergen... jeg bestilte time med en gang jeg leste innlegget ditt og fikk time 2 dg etter... var veldig spendt da jeg skulle dit i dag.. jeg er så positivt overasket som det går ann å være... etter utredning båe på volvat og haukeland var jeg veldig lei meg... fordi ejg måtte nesten forteller de hva jeg ville a de skulle sjekke osv.. fikk INGEN hjelp... alle sa egentlig at jeg var ung og det ordnet seg nok.... da jeg kom til legen i dag var det første han spurte om hvor mange spontan aborter jeg hadde hatt... 7 siden aug 2007 svarte jeg... og da sa han at det var 7 for mye og han ville prøve alt for at vi skulle få det til... han oppdaget og forklarte meg SÅÅÅÅÅ mye som INGEN andre har i det hele tatt nevnt... jeg vil bare anbefale alle som sliter med hab a. å oppsøke han... det er virkelig et GULLFUNN!!!! ( da han spurte hvordan jeg hadde funnet ut om han sa jeg at jeg hadde lest i et debatforum om en som hadde funnet en fantastisk gyn i bergen en som endelig tok oss med hab a seriøst... da SMILTE han og sa... dette varmet hjertet mitt) for førtse gang på lenge tenker jeg positivt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå