Tweak Skrevet 22. september 2008 #1 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har for vane å sovne på magen og så snu meg over på ryggen i søvne og sove slik. I morges våknet jeg og slumret litt og snudde meg over på magen og jammen ta føltes det ikke litt ubehagelig å ligge på magen! :-) Så det var èn milepæl, he he. Jeg har begynt å få litt mage, jeg merker det på gensere som passet flott for en uke siden, som jeg nå må gå og trekke ned. Buksene mine er høye i livet og i et fleksibelt stoff, så de holder en stund til. Men jeg tror jeg må ut og kjøpe meg noen nye gensere snart ja! Er artig at det begynner å vises. Ei på jobben, som jeg delte nyheten med før helga, sa til meg i dag at hun hadde sett det på meg og lurt litt. Vi sitter i ulike bygninger nå, så vi er pålogget på msn. Hun skrev at hun syntes at jeg hadde fått større pupper, hi hi. Og det har jeg jo! Holder på å vokse ut av min E-cup BH! Det er bare det as samboeren min ikke får nyte godt av de siden de er ømme... De tåler ikke så hard behandling som før! :-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138748611-ubehag-ved-%C3%A5-ligge-p%C3%A5-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå