ano123 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Er det noen her som har tatt en medisinsk abort og ikke ett inngrep? Hvordan var det? Hvordan var smertene? Har vært igjennom to fødsler med rier uten smertestillende, og har sterke menssmerter fra før. prøver å forberede meg litt på hvordan det blir.... Håper noen kan svare....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 hei:) jeg tok en medisinsk abort i januar i år.. med en masse komplikasjoner! så det er noe jeg absolutt IKKE vil anbefale! det værste jeg har vært igjennom noen gang!! abort er jo ikke noe man gjør på gøy uansett, men jeg tenkte at det var "letteste" løsningen.. noe det skulle vise seg at det ikke var.. altså.. smertene under selve aborten var ganske kraftige, og jeg måtte få en masse smertestillende for og holde ut.. blodet og restene kom etter noen timer.. etter at sykepleierene og legen fikk se at det gikk "bra" med meg, så fikk jeg dra hjem.. var der tilsammen 6 timer.. ukene etterpå gikk noenlunde.. var mye plaga med smerter i magen og svimmelhet/kaldsvetting og skjelvinger.. og endel hjertebank.. jeg ringte legene mange ganger men di sa jeg bare hadde angst, og at det var vanlig etter noe sånt.. men jeg klarte ikke å roe meg.. så endag jeg var på jobb ca 1 mnd etter aborten, så ble magesmertene enda værre enn di hadde vært tidligere, og så måtte jeg voldsomt på do kjendte jeg..og da jeg satte meg ned så kom det en masse rød/brunt ned i do, og en liten klump som lukta råttent.. jeg flippa jo helt ut og trodde jeg skulle dø.. var helt forferdelig.. så jeg ringte legen på nytt og fikk komme når jeg fortalte om klumpen (etter mye om og men)..det endte med at jeg måtte på sykehuset, der di fant ut at jeg fortsatt hadde litt rester etter aborten inni meg:( så jeg måtte til med utskapning også.. jeg regner med at dette ikke var det du ville høre, så må nesten bare beklage..men.. hadde jeg måtte ha aborten om igjen,så hadde jeg valgt kirurgisk.. Men har du allerede valgt,og er sikker på valget ditt, så ønsker jeg deg lykke til:) håper du slipper denne dritten som jeg har vært igjennom det siste året.. klem:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 En forferdelig opplevelse for deg?? Vel vel - det er vel det som kalles Karma... What goes around - comes around...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 jepp.. good for me,right?? så nå vet du det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå