Gå til innhold

Beste mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille nurket blir ikke alltid mett av melken min. Spesielt om kvelden er hun sulten, så vi må nok kjøpe tillegg. snufs snufs...

Jeg kvir meg som en hund til å kjøpe tillegg, siden storebror fikk forstoppelse den gang han fikk tillegg. Lillesøster skal ha det beste, jeg vil ikke igjennom samme marerittet en gang til, så derfor vil jeg vite hvilken mme som er best og hvilken folk har best og verst erfaringer med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig forskjellig, men mange her inne som skryter av HIPP, mange som har gått fra NAN med mageproblemer til HIPP hvor problemene har stoppet. Bruker også HIPP, men har ikke noe særlig erfaring med annet. Veldig fornøyd. Har aldri opplevd forstoppelse og lillegutt har fått kun mme i 6,5 mnd. Men er greit å bruke litt malt i for å hjelpe på magen hvis den blir treg.

Skrevet

Jeg tror ikke storebror fikk prøvd Hipp, så det blir nok til at jeg kjøper den.

Godt å se at andre også har gode erfaringer med Hipp.

Skrevet

Her har Collett fungert best!

Skrevet

Vi bruker Collett og syns den er best. Har prøvd Nan, Hipp og Småfolk også. Nan og Småfolk får hun hard mage av. Hipp er helt grei, men den er d mindre av i pakken enn Collett...

Skrevet

Jeg anbefaler Hipp, eventuelt med bittelitt malt oppi. Vi byttet fra Nan til Hipp da junior fikk litt magevondt, og han har ikke hatt vondt etterpå...

Skrevet

Jeg har brukt Collett på begge mine og de har ikke fått noe forstoppelse eller magevondt. Men nesten ingen butikker som selger de.. Jeg fant den nå på Rema1000 og Meny.

Skrevet

prix har også collett........tror kanskje da at de andre coopene har den også.....i tillegg har jeg sett den på ica maxi,så da er den sikkert på andre ica også.....mulig coop marked og ica nær ikke har da,siden dette er små butikker med begrenset utvalg....

brukt hipp nå i det siste siden william var så hard i magen,men vurderer å prøve collett igjen siden den er billigere i lengden....skal til legen og sjekke magen hans og ta noen allergitester imorra,så da finner vi forhåpentlig årsaken til at han var hard i magen....

Skrevet

Vi gikk fra NAN til Hipp og alle mageproblemer ble borte (og vi hadde noen runder med forstoppelse og drit..).

Skrevet

Stavanger sykehus anbefaler colett(stavet rett??)

Skrevet

Vi fikk anbefalt Småfolk på Ullevål og bruker det. Godt fornøyd. Gutten spiser (og fiser) som en mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...