*stjernebaby ønskes* Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 hvor vanlig er d å ha med mannfolka på AIH og disse undersøkelsene som foregår først? syns legene har blitt så overasket når mannen min har vært med. eller er det bare meg som har lagt merke til det?
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg har ikke hatt med min mann på alle undersøkelsene i forveien, men han har vært med på selve inseminasjonen. Han må jo uansett dit og levere godsakene Og da kan han jo bli med og "lage" babyen også Hihi
Olianna Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Syns da det er ganske naturlig at man er to for å lage barn! Så det tror jeg ikke du skal tenke på. Lykke til med inseminasjon!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Vi har hatt icsi i Porsgrunn og der er de veldig opptatt av at vi skal være sammen om alt. Så han har vært med på ul uttak og innsetting. Hadde et par ul som jeg sa han bare kunne sitte i bilen og da lurte de på hvor han var. He he. Det at vi har gjort alt dette sammen har ført til at vi er kommet mye nærmere hverandre. Og han føler ikke at han står på sidelinja og ser på.
*stjernebaby ønskes* Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 syns det er betryggende at han er med jeg da, og han vil jo også være med. man må jo være to for å lage barn liksom hehe man får en erfaring sammen som man kan dele på, snakke om og vise at begge er med på det. ser forsøket ditt gikk bra, langt på vei? har dere noen fra før eller er det førstemann? så morro gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå