bimbim Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Alder, f.eks? Interessant å vite hvem navnet appellerer til, spesielt siden det kun er noen hundre i Norge som har navnet Jo alene. Noen som vil svare?
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg er Nei :-) Og sier nei.. Beklager.
Vannmann35 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg sier ja til Jo, et koselig navn! Jeg er 31 år, bor i Oslo, er gift, har mastergrad fra universitetet, jobb, rekkehus, hage og katt :-)
Castho Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg liker Jo. Kaller nevøen min Jonathan for Jo ofte. Jeg er 23 år, bor på østlandet, er gullsmed, en sønn og en stedatter, gift.
Tita&Tage Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Jeg liker Jo veldig godt. Er samboer, 31 år, har 6 års studier bak meg og jobber som fagkonsulent, har snart to barn, bor i Midt-Norge, er frilufts- og idrettsmenneske, ingen natteravn på byen, ... tja, et kort-kort sammendrag! Ja, også hjelper det på at jeg kjente en knakende kjekk mann som het Jo en gang i tiden ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå