Gå til innhold

Sikkert et veldig teit spørsmål..... Gjelder babyklær og tørketrommel;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg en ny tørketrommel for 2 uker siden, fordi jeg skulle være lur da vettu... Det er så kjedelig når man har lite plass, at det står 2 tørkestativ rundt her....

Så det jeg lurer på, er:

SKAL man ikke kunne vaske babyklær på 60 grader når det står at de skal tåle det, OG når det står at man skal kunne tørke i trommel, så kan man jo det? ;)

Jeg kjøpte noen bodyer på HM på lørdag, ALLE krympa etter en tørketrommel..... :o Fader altså, står jo at de skal klare det......

Fler som har gjort det samme, eller fler som tørker i trommel eller er det ingen som tørker i trommel? hehe

Skrevet

har opplevd akkurat det samme, så vi har slutta og tørke klærne hans i tørketrommel. Alle klærne blir ca en str mindre etter tromling. ;(

Både de på Hm,Cubus,Lindex,Refleks og polarn og pyre.

Skrevet

Jeg tørker så og si alle klærne til lillesull i trommel, utenom de få som står ikke skal i trommel. Funker veldig fint det, blir så myke og deilige klærne hans da :)

Har alltid gått kjempefint, utenom den gangen ene ullstrømpebuksa hadde sneket seg med i feil vask... :)

Men jeg vasker stort sett bare klærne hans på 40 grader jeg da. Foruten sånt som håndklær, sengetøy etc.

Skrevet

hos meg er det slik at alt som tåler 60 grader også blir med i tørketrommelen. men er nok ikke alt som tåler det "høyeste" programmet (men blir jo ikke tørt hvis jeg bruker noen av de svakere...)

dette resulterer i at bodyer, og spesielt pysjer, krymper litt. prøver å ikke ta alt av bukser og gensere i trommelen, men bodyer og pysjer slites jo litt mer uansett så bryr meg ikke så mye om de blir for små litt tidligere enn "normalt". da har man jo også en unnskyldning for å kjøpe litt nytt til minsten :)

Skrevet

Takk for svar til dere som svarte....

Det er jo utrolig at de lager ting som ikke tåler det da, når det er så mye klær? Altså jeg mener at da kunne det jo vært et kryss på trommelen.....

jeg får prøve meg frem igjen da, med noen andre klær, og se... Utrolig dumt å kjøpe trommel når jeg allikevel må ha stativet oppe hele tiden... hehe

Skrevet

Tar alle klærne til minsten i trommel jeg (bortsett fra hjemmestrikka da) til og med ull body og strømpebukse. Går så fint så:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...