Gå til innhold

Emmaljunga i black croc

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe meg en Emmaljunga Mondial Duo i enten svart, eller svart skinnimitasjon. Er det noen som har sett black croc utgaven som kan komme med tilbakemelding til meg? Evt noen som har bilde? Er usikker på om den er dårligere i snø/regn enn det vanlige trekket og om skinn-utgaven rett og slett blir litt for fancy/feminin

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138747268-emmaljunga-i-black-croc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har bestilt denne vogna :)

Trekket som kommer er det samme som blir brukt på den beige, og dette er helt tett for snø og regn. Man kan i tilegg bare tørke av den hvis den er våt når du tar den med inn. Stoffet får du ikke tørket av på samme måte selv om det er helt vanntett det også.

Ang. design er det vel smak og behag... Jeg har valgt denne vogna (sett den utstilt i sverige) og synes den er kjempe lekker, samtidig som crock mønsteret tøffer den opp litt uten at det blir for macho. Gleder meg til jeg skal hente den om 2 uker :D

Bilder finnes på emmaljunga.no (titt på de forskjellige modellene så ser du litt forskjellige bilder)

Jeg vet de har bestilt denne inn som utstillingsmodell på Siljes i Fredrikstad, men usikker på om den har kommet dit enda. Hun som jobber der synes den var rålekker når hun var på messa.

Vi har bestilt den i citybaggen (i sverige) og kjempe spente på hvordan den blir seende ut for vi har bare sett stoffprøvene.

Annonse

Nå vet jeg ikke hvor du bor i landet, men jeg har vært innom Rudo barnevognshuset i Ullevålsvn i Oslo. De får inn disse vognene i uke 42 ca. fikk jeg beskjed om, men har allerede nå stoffprøver. Jeg skal også ha en vogn i black croc. Blir en city cross m city bag på oss, så enten blir hele vogna i black croc eller bare sportsvogn-delen. Synes den kremfarget er så fin, så tror det blir den i bagdelen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...