Gå til innhold

Er Brio Sitty en god trille? Eller en kjerringtrille? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er en kjerringtrille =) Synes den er super! Vi har brukt denne til barna våre når vi skal på småturer utenom sovetid og hatt den som eneste vogn til eldstemann da han var sluttet å sove på dagen.

Jeg sverger egentlig til trehjulinger (evt fire svingbare hjul) med svingbart forhjul, men synes faktisk sittyen er like god å trille selv om den har fire faste hjul.

Dessuten synes iallefall mine barn at det var kjempemoro å trille den vognen, de sitter så fritt og får med seg alt.

Så synes jeg også det er greit at barnet ikke ser så forvokst ut i den. Eldste på 3,5 år bruker så godt som aldri vogn lenger til vanlig, men det hender av og til det er greit med vogn. F.eks på 17.mai, på ferietur i sommer, om vi går midt i byen kan den være grei å ha med o.l, da er den SÅ kjekk å ha.

Har faktisk en svart med kalesj og ratt som jeg vurderer å selge, da denne ikke blir brukt, i og med at vi har søskenvogn. Men må si at jeg har vært veldig fornøyd med denne, og er veldig god å kjøre.

Vognen er ikke mer enn litt over 1år gammel, og da kostet den 1799 ny med kalesj, så tenkte kanskje 1000kr for den, om jeg skal selge, men dette kan evt diskuteres ved rask avgjørelse. Følger med regntrekk og handlenett.

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...