Gå til innhold

Hvilken farge foretrekker /velger dere på vognen/vognposen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har valgt brun vogn- men syns det er såå vanskelig å velge farge på tilbehør. Vet det ikke er viktig, men jeg blir litt fortvilet når jeg ikke klarer å ta en avgjørelse!! Har valgt meg ut en Odenwalder dunpose i beige, men egentlig syns jeg den brune er finest, men tenker det blir "tungt" med alt i brunt??? Får jente og rosa, og lilla er jo fint også. Men om det blir en gutt neste gang så er jo det litt dumme farger. Kan en gutt ligge i lilla pose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg, brun pose blir nok litt mye i den brune vognen.

Men beige blir sikkert fint :)

Lilla er vell mest jentefarge vil jeg si...men gutten som evt ligger i den bryr seg vell ikke akkurat så mye da! ;)

Jeg har kjøpt rød vogn og sort vognpose.

Skrevet

jeg har også brun vogn og vil ha en beige pose. tror jeg. eller lyseblå. hmm. klarer heller ikke å bestemme meg!

Skrevet

valgte den lysegrønne odenwalderposen til min sorte vogn. Hadde jeg fått jente ville jeg valgt den mørkerosa- elsker farger!

Skrevet

har valgt sort vogn. og voksiposen blir lyselysegul med hele olebrum familien på. men det var da også det eneste barnestoffet jeg fant i byen i metervare. vi har ikke stoffbutikk her:-((

Skrevet

Jeg har mørkeblå odenwalderpose, den har jeg brukt til både gutt og jente. Men jeg er så heldig å ha en mamma som hekler helt nydelige vogntepper da, så til jenta hadde jeg gammelrosa hekleteppe over posen, fikk så mye skryt for det teppet :-)

Er enig i at lilla er litt jentefarge, men både brun og beige kan brukes at begge, og er fine å kombinere med både rosa og lyseblått for å maskere kjønnet på den lille nedi der..

Skrevet

Er det noe sted på nettet man kan se på disse posene da? Hører mange snakker om de, men veit ikke hvordan de ser ut...

Skrevet

Vi har valgt en brun Emmaljunga city cross 2009 modell og en svart voksi urban.

Skrevet

Her blir det rød emmaljunga city cross med hvit semsket mykbag (den nye til emmaljunga) og matchende stelleveske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...