Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne? Hvordan er den i forhold til f.eks. Ergo? Andre bæreseler å anbefale (foruten meitai, sjal osv...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har manduca og er veldig fornøyd! har hatt den siden mini var ca 6mnd og han er nå snart 11mnd. den er veldig god å ha både foran og på ryggen. anbefaler den absolutt!

etter å ha gjort det noen ganger er det å få mini på ryggen uten hjelp ikke noe problem. bare litt øvelse så går det fint.

ergo har jeg ikke prøvd, så kan ikke gi noen sammelikning der.

du kan kikke litt på tettinntil.no. masse hjelp og tips der!!

Skrevet

Jeg har! Men fikk den på fredag så har ikke så lang erfaring med den. Sålangt er jeg veldig fornøyd. Har såvidt prøvd Ergo på meg men syns ryggstykke såg så kort ut så var litt bekymret for at vesla skulle kaste seg bakover..

Mange skal være godt fornøyde med Beco, jeg syns det såg veldig betryggende ut med den "sikkerhetslomma" da er man sikker på at barnet ikke sklir ned selv om hoftereima skulle løsne.

http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=88312

Men dette såg jeg ikke før etter at jeg hadde kjøpt Manducaen. (på Manduca har hoftebeltet riktignok en knapp man må trykke inn før man kan løsne

beltet)

Dessuten syns jeg det var greit å få prøve den i butikken (Lotusbarn)

Skrevet

Jeg er spent - har kjøpt manduca og får den vel snart i posten - hørt så mye positivt om den:)

Skrevet

Syns cumulus gir et godt svar på forsjellen mellom ergo og manduca i denne tråden:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/138744007

Jeg kan anbefale manduca på det varmeste! Vi har hatt beco før og manducaen har mye bedre bærekomfort. I tillegg syns jeg det er veldig greit at manduca både kan være kort og lang i ryggen, det er helt genialt! Noen ganger foretrekker nemlig jenten våres å ha hendene sine over panelet, da har vi den kort. Mens når hun sover er det best å ha den lang ;-)

Ellers syns jeg de fleste formsydde egner seg best når babyen er blitt ca 3 mnd. For selvom de kan brukes til nyfødt, syns jeg sjal eller meitai er det aller beste til så små. I tillegg velger jeg heller sjal/meitai til magebæring fordi jeg liker det best, men det er bare fordi jeg er kresen og har mye greier å velge blandt. Manduca på ryggen er hvertfall en drøm å bære med! Bærer lang og tung slik uten problemer =).

Skrevet

Tusen takk for svar, folkens! Da blir det Manduca på meg:)

Skrevet

Bare ett lite tips!

Jeg kjøpte nettopp Manduca og var kjempefornøyd med selen, helt til jeg fikk den på meg. Jeg tror jeg er for tynn for den, eller, jeg må hvertfall ha den helt nede på hoftebeinet for at den skal holde seg oppe. Syntes ikke det var så behagelig, for jeg føler ikke mini sitter noe godt og bare dingler bakover.

Så hvis du tror dette er en issue for deg så sjekk vidden rundt hoftene dine før du bestiller. (Jeg er ca 74-75cm rundt der med hoftekammen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...