Gå til innhold

Hvordan skal jeg reagere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake fikk min sambo en regning i posten fra et såkalt sex selskap der det stod "underholdning". jeg spurte han rett ut om dette her: å han sa han hadde fått noen mms bare ikke noe farlig. Mms av babes brys jeg meg ikke om, men sa klart i fra at sextelefoner syns jeg ikke noe om. Stusset litt på summen som var tålig høy men skuffet det inn under teppet. Har andre ting å tenke på. Så ved ren tilfeldighet i dag skulle jeg finne passet mitt i hans hjemmearkiv(der de pleier å ligge) ser jeg med en gang flere slike slipper fra en sextelefon. Der får jeg jo se litt nøyere på slippen å det står jo spesifisert samtaler fra hans tlf til det her. Ble litt sjokkert, mest fordi han har løyet meg rett opp i ansiktet. Påstod at mms var jo ufarlig men noe sextlf er jo bare for tapere etc. Hvordan skal jeg reagere nå?!?! Han har jo ikke hatt seksuell omgang med en annen, men åssen reagerer jeg nå da?

Ble langt dette her:) Håper på innspill fra dere o kloke damer og menn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg blitt skuffa og lei meg. jeg hadde tatt slippene og gått til han å spurt hvorfor han løy til meg føste gang jeg spurte.

tror jeg hadde vært temmelig sur inni meg, men jeg tror jeg hadde spurt på en grei måte, ikke surt, om hvorfor han ringer sextelefon. hadde også gitt grei beskjed om at sextelefon ikke er akseptert! viss han da spør hvorfor så hadde jeg svart at jeg hadde følt han var utro mot meg og at jeg ikke føler meg god nok for han.

du har vertfall all støtte hos meg! :) lykke til! ;)

Skrevet

Helt enig med anonym her. Bedre å være rolig, ha en ordentlig samtale og spør han hvorfor han løy samt hvorfor han gjør det.

• 3 uker senere...
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Jeg er helt enige med dere!

Hvis det er spennignsom mangler så får han heller sende sexy sms og mms til deg, så kan dere heller dra på dere høyere regninger på den måten.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...