Gå til innhold

vondt i føttene!!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har noen tips? Det føles som om jeg har gått barbeint på rullesteiner en hel dag...Grusomt..Er i uke 33 med gutt og jente...Orker ikke tanken på å gå sånn i 7 uker til :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Jeg fikk veldig vondt i føttene på slutten av mitt forrige svangerskap, særlig om morgen var det helt j*g. Det eneste jeg syntes hjalp var cloggene, kunne aldri gå uten.

Så gikk det tilsynelatende over etter fødselen men ikke helt. Gikk til fastlegen og fikk henvisning til ortoped. Der sa de at det var ikke rart jeg hadde vondt siden jeg hadde så høy vrist og så fikk jeg innleggssåler som jeg går med i skoene. Det har hjulpet temmelig mye og nå kan jeg gå barbeint innimellom.

Vet ikke hva som er ditt problem, men hvis du har høy vrist el.lign så kan jo såler være et alternativ. Ta en tur til legen vil jeg anbefale, god bedring :-)

Skrevet

STØTTESTRØMPER!!!!!!!!!!! Det er helt genialt. Jeg gikk mye i jobben min(sykemeldt nå) og fikk skikkelig vondt i føttene, spesielt i helene. Tok på støttestrømper og har siden det ikke hatt noe vondt i føttene overhodet!!!

Ja de er litt klønete og trange å få på...men det er så verdt det!!! Kjøp på helsekosten eller apoteket.Bruk de hver dag! Minsker faren for åreknuter også og øker sirkulasjonen i beina!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...