kei80 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Liker disse bestemor og oldemor navnene! Har noen navn utenom de jeg har her(ikke popis navn): Edel Else Konstanse
Baby<3 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Margit Amalie Mina Johanne Anne Martha Ella Ruth Margrete Synnøve det var disse navnene jeg kjenner bestemødre som heter
To gutter og en jente Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Helt enig med deg. Lister oppnoen bestemor/oldemornavn. Ikke alle tilhører min slekt, men jeg liker de......... Solveig Magnhild Ragnhild Johanna Herborg Ester Andrea Oldine Atlanta Alette Olava Nikoline Henny Sanny Jenny Gunda
huldra87 Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Ja det er mange fine bestemor og oldemor navn, liker mange slike selv! :-) Her er noen jeg synes er fine som jeg forbinder med bestemødre og oldemødre: Sigrid Ragnhild Anna Lovise Jensine Jørgine Hansine Gerd(a) Olea Oline Kirsten Kirsti Gudrun Erna Sofie Amalie Signy Ella
Vannmann35 Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Jeg liker Elsa og Greta :-) Lydia og Agnes er også pene navn.
LilleTrille med en tulle Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Slår et slag for de jeg å Kanuthe<3 Kanutten Kaspara Hulda<3 Theodora Fransiska Oluffa Fredrikke Bolette Hansine Helga Konstance Eugenie Alvilde Henny Ellisif Jensine Bernhardine Agnete Det var jo noen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå