Gå til innhold

Når begynte dere med up&go bleier til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 6 mnd og 7.5 kg, men synes det er LITT tidlig enda kanskje :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen bynner så tidlig, men jeg har ikke det. Jonas er nå 7 måneder og ca 10 kg. Har fått en sann prøvepakken gjennom Liberoklubben. Men tenkte å vente til han beveger seg litt mer. Nå er det bare på gulvet, og ruller til venstre og høyre...

Skrevet

Vi begynte rett før 7 mnd. Fikk prøve på libero, men de var for små, så vi måtte kjøpe str større. Så nå bruker hun 10-14 kg og er ikke mer enn 8kg.

Skrevet

På første begynte vi med de da hun var ca. 2-2,5 år og skulle begyne med pottetreningen. Jeg syns det er greit og billigere å bruke bleiene med borrelås.

Skrevet

Begynnte da han var ca 6,5 mnd, for de "vanlige" bleiene var nesten håpløse å sette på. Bare vrir seg, krabber og skal reise seg på stellebordet, da er det lettere med up&go. Hvis han hadde ligget på ryggen hadde jeg brukt de andre enda, de er jo billigere også.

Skrevet

Jeg begynte med up & go når hun var ca 8 mnd, for da var det helt UMULIG å få på en vanlig bleie!! Men bruker en str større enn de vanlige bleiene, for jeg synes up & go bleiene virker mindre.

Skrevet

Jeg tror nok ikke jeg kommer til å bruke up&go.. synes det er uhyre upraktisk, må jo av med alle klærne for å få på en ny bleie..

Må bli når hun kan stå og skifte isåfall.. Synes de er veldig store jeg da ? Er helt umulig å bruke her hvertfall, jenta mi er 8 og halv mnd men den minste str er en stund til hun kan bruke, for den bare sklir ned. Og da renner jo alt ut :)

Men den er mye mer bevegelig enn de med borrelås da..

Skrevet

Liker bede up and go, for di holder mer tett ved avføring. Spesielt bak på rumpa/rygg.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Min mann kjøpte feil sist så vi bruker det innimellom, men synes det er like greit med de med borrelås ennå.

Vår jente er 4 mnd og veier 6400 g.

Skrevet

Begynte å bruke det på dagtid når han var 5 mnd, bruker vanlig bleie på natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...