Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hun er 6 mnd og 7.5 kg, men synes det er LITT tidlig enda kanskje
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Noen bynner så tidlig, men jeg har ikke det. Jonas er nå 7 måneder og ca 10 kg. Har fått en sann prøvepakken gjennom Liberoklubben. Men tenkte å vente til han beveger seg litt mer. Nå er det bare på gulvet, og ruller til venstre og høyre...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Vi begynte rett før 7 mnd. Fikk prøve på libero, men de var for små, så vi måtte kjøpe str større. Så nå bruker hun 10-14 kg og er ikke mer enn 8kg.
Gjest mphs Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 På første begynte vi med de da hun var ca. 2-2,5 år og skulle begyne med pottetreningen. Jeg syns det er greit og billigere å bruke bleiene med borrelås.
camosilla Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Begynnte da han var ca 6,5 mnd, for de "vanlige" bleiene var nesten håpløse å sette på. Bare vrir seg, krabber og skal reise seg på stellebordet, da er det lettere med up&go. Hvis han hadde ligget på ryggen hadde jeg brukt de andre enda, de er jo billigere også.
Gunda Gråtass Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Jeg begynte med up & go når hun var ca 8 mnd, for da var det helt UMULIG å få på en vanlig bleie!! Men bruker en str større enn de vanlige bleiene, for jeg synes up & go bleiene virker mindre.
VerdensBeste Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Jeg tror nok ikke jeg kommer til å bruke up&go.. synes det er uhyre upraktisk, må jo av med alle klærne for å få på en ny bleie.. Må bli når hun kan stå og skifte isåfall.. Synes de er veldig store jeg da ? Er helt umulig å bruke her hvertfall, jenta mi er 8 og halv mnd men den minste str er en stund til hun kan bruke, for den bare sklir ned. Og da renner jo alt ut Men den er mye mer bevegelig enn de med borrelås da..
BigHorns Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Liker bede up and go, for di holder mer tett ved avføring. Spesielt bak på rumpa/rygg.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Min mann kjøpte feil sist så vi bruker det innimellom, men synes det er like greit med de med borrelås ennå. Vår jente er 4 mnd og veier 6400 g.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 Begynte å bruke det på dagtid når han var 5 mnd, bruker vanlig bleie på natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå