Gå til innhold

Matfat til sjenanse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var vi i et selskap, da vesla ble sulten og jeg gjorde meg klar for amming. Ganske uventet ber MIN MANN meg om å gå en annen plass. Jeg tror aldri jeg har følt meg så ydmyket, og følte meg både frastøtende og hensynsløs. Jeg hadde kledd meg nettopp med tanke på amming og hadde derfor på meg ammebh, tunika med knapper og stort sjal i halsen. Det skulle være så og si umulig å blotte brystet til sjenanse for andre. Jeg har såpass små bryster at de ikke kan veltes utover heller.. Jeg endte opp på gutterommet til vertens 11- årige sønn, som satt og lekte. Og det syntes hverken han eller jeg var særlig kult.

Er det en selvfølge at jeg skulle ha tatt mere hensyn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke! Jeg håper du gav mannen din inn etterpå! Makan, det synes jeg var respektløst av ham.

Skrevet

dette synes jeg var respektløst av din mann. hvorfor skulle du ikke kunne amme i offentlighet? det er jo en helt naturlig ting:)

Skrevet

Kanskje han ikke syns det er noe særlig at vennene hans skulle få et glimt av puppene dine? Du er bare nødt å ta det opp med han.

Hallo!!!! det er pupper. Må jo være den kropsdelen som menn har sett masse av. Så det burde jo faktisk ikke være til sjenanse for noen!

At du skulle bli nødt å sitte på rommet til sønnen i huset, er ikke noe særlig.

Men.. noe hensyn kan man jo ta. Og det syns jeg du har gjort, med tanke på bekledning og sånt.

Legger man barnet til litt diskre uten å brette ut alt først, så ser ikke jeg problemet i å amme i offentlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...