Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(beklager utenlandsk tastatur)..

Baby 5 mnd vıl ha mer gröt og har blıtt tynnere (han er lang og veldıg aktıv).. Har tıl naa faatt 1 full ss nestle grötpulver i ca. 2 uker + i mm, kan jeg allerede ı kveld öke tıl 2 ss? Ellers saa ammer jeg og gır han lıtt frukt ı babyfeederen og ca. 1 stk fruktmos pr. dag (eller lager fruktmos selv av banan).. Han vırker fornöyd og glad, men er veldıg ıntr. ı mat. Hvordan öke mengden med gröt rakst men greıt ı forhold tıl tarmene/magen hans? Skal jeg öke ınntıl han faar saa mye at han ıkke spıser opp/spıser alt, eller ınntıl 1 porsjon? Ny ı forhold tıl dette med mat jeg... Hva gjör dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oida, pröver igjen.

Baby 5 mnd vil ha mer gröt og har blitt tynnere (han er lang og veldig aktiv).. Har til naa faatt 1 full ss nestle grötpulver i ca. 2 uker + i mm, kan jeg allerede i kveld öke til 2 ss? Ellers saa ammer jeg og gir han litt frukt i babyfeederen og ca. 1 stk fruktmos pr. dag (eller lager fruktmos selv av banan).. Han virker fornöyd og glad, men er veldig intr. i mat. Hvordan öke mengden med gröt rakst men greit forhold til tarmene/magen hans? Skal jeg öke inntil han faar saa mye at han ikke spiser opp/spiser alt, eller inntil 1 porsjon? Ny i forhold til dette med mat jeg... Hva gjör dere?

Skrevet

Han kan godt få en full posjon nå ja;-)La han spise til han er mett du..Datteren min spiste en full posjon første gang hun fikk grøt hun;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...