Gå til innhold

PERGOJENTER! Hvilken dag begynne på pergo? HASTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Leste i et innlegg her inne at lutalfasen har betydning for hvilken dag en skal begynne på pergo. Jeg har på to kurer nå begynt på dag 5, men jeg har litt kort lutalfase, 25/26 dagers syklus og utslag på el som regel dag 12-14 en gang, når jeg ikke går på pergo. Hvilken dag bør jeg begynne med pergo da? Gynekologen jeg bruker har ikke veldig mye greie på pergo tror jeg, derfor spør jeg dere med litt erfaring

Er på dag to i dag! Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gyn sa ingenting om lutealfasen når jeg skulle ta pergo,fikk beskjed om å starte når ferskt blod var over så jeg starta på dag 4. Men leser at mange starter på dag 5. Det er min erfaring da. Så vet ikke om dette hjalp deg så mye:) Lykke til og håper det klaffer for dere.

Skrevet

Jeg begynte på dag 5 jeg, legen sa ikke noe om lutealfasen min heller, jeg har 28-30 dagers syklus...

Skrevet

hei på deg.jeg har begynt litt forskjellig.første gan begynte jeg tredje dag i syklusen.det er noen år siden .nå har jeg fått pergo fra dag en av blødning og sist gang nå skullejeg ta tre perg,4 dag mens. hun jeg har vil gjerne finne ut litt av hva som passer for meg.så for vi se denne gangen da.håper dette var noe til hjelp,klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...