Gå til innhold

Nå har jeg fått datoen for ks!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så heldig du er!

Nå kan du bare slappe av og glede deg:)

Jeg er 34+3 i dag, og har fortsatt ikke kommet noen vei med mitt ks ønske. Vi skal ta det opp neste time sa legen min, men då er jeg jo allerede 37uker.

Det er lite humant å la en kvinne grue seg til babyen kommer i 37 uker!

Hvordan gikk du frem for å få ks?

Ja, nå kan jeg slappe av!

Jeg søkte om ks ved min forrige fødsel (og første fødsel). Var bekymret for fødselen pga min mor og mormors fødsler. Mammas fødsler var tøffe og lillebroren min fikk oksygenmangel på vei ut og har slitt med dette resten av livet. En periode trodde de ikke han kom til å kunne gå, men det lærte han seg da han var 2 år. Så han har ligget ganske langt etter. Dette var grunnen til at jeg søkte, og samtalen med den mannlige legen gikk ganske greit første gangen. Jeg trodde derfor ikke det skulle være noe stort problem denne gangen, siden jeg også hadde ett ks bak meg. Men nå fikk jeg en kvinnelig lege og hun slang all dritt i trynet på meg og forstod meg overhodet ikke. Det var tøft, hun garanterte meg et 100% friskt barn..... hvordan går det an å love noe sånt?? Men jeg rikket meg ikke fra ønsket om ks, og fikk da innvilget det. Gråt en del etter den samtalen, men nå er det over!! =)

Du får bare stå på ditt. Den første legen jeg hadde samtale med sa at det til 7 og sist er min avgjørelse. Hvor skal du på samtale? Hvilket sykehus? Masse lykke til ihvertfall, håper det ordner seg for deg!

Hei.

Har du fått datoen allerede, hvilket sykehus er det du skal på?

Jeg skal også ha planlagt keisersnitt ved Orkdal sykehus i januar, men har bare fått diffuse tilbakemeldinger på hvilken dato det blir.

Hadde vært godt å fått en dato å forholde seg til.

Hvordan gikk du frem for å få datoen allerede nå?

Jeg spurte etter samtalen når jeg ville få brev i posten og hun sa at det ville jeg få innen en uke. Og brevet kom før det var gått en uke og der sto det oppmøte dagen før og når jeg skulle komme på selve dagen. Rart du ikke har fått dato... Jeg skal ha ks på ahus. Du får ringe og høre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...