kitty08 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 jenta mi har plutselig begynt å få noen små rykninger med hodet. Hun har ikke hatt det før, men det har vel vart en ukes tid nå. Noen som har vært borti noe lignende? Blir så bekymret ...
Ildfluå Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Ikke lenge siden jeg lurte på akk det samme her. Min er på samme alder, og av og til merket jeg at han hadde rykninger med hodet, og ellers strammet kroppen. Jeg leste om infantile spasmer, søkte på det samme på youtube, og var sikker på at han hadde det. Epilepsi kan være små rykk. Var hos legen og ble henvist til barnepol. Det ble tatt eeg, og masse blodprøver, uten svar. Heldigvis ikke det spasmer iallefall. Det begynte i 5-6mnd alderen. Nå skal han utredes for refluks\sure oppstøt. Det kan ofte forveksles med epilepsi. Mange barn har stille refluks, gutten min har i grunnen spist godt hele tiden, men mulig dette begynte etter at han begynte å få mer grøt. Les litt om det? Vi har vært mer nøye med å la ham sitte etter måltider, og faktisk, har disse rykningene ikke forekommet den siste uken. Vi tenker ofte det verste, men jeg håper at om det er refluks , at det også går over av seg selv. Kan hende det er det samme hos deg?
kitty08 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 takk for fint svar numfi! skal sjekke litt mer, og om det fortsetter så får jeg bestille en legetime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå