moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Slik som pita, pizza, taco, biff, lasagne? Vi hadde det ofte før, men etter jeg har begynt på denne kuren (lavkarbo) så har det blitt lite egentlig. Men det hender.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Ja, det har vi.... ser ikke på lasagne, pita og biff som lørdagsmiddag... det er pizza og taco det... biff, lasagne og koteletter er fredagskos...hehe:)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 jepp, tar det jeg har lyst på til middag
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Lasagne er hverdagsmiddag hos oss. Taco og. Biff er søndagsmiddag. Pita, hva er det? Pizza har vi sjelden midt i uka, det er lørdagsmiddag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Noen av så kalte "lørdags middager" har vi midt i uka, andre ikke.. Taco er veldig lørdag her, Lasagne kan vi ha i midt i uka..Pizza kan vi også ha sånn hvis vi er i farten midt i uka.. Biff er lørdags kos.. Pita er det så lenge siden vi har hatt at jeg kan ikke huske sist..
blond Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Ja, det hender. Vi har ikke spesiell mat i helgene.
NoDoubt Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Ja, det har vi. Vi er heller dårlige på skikkelig lørdagsmiddag på lørdagen.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Når ble lasagne typisk lørdagsmiddat? Det har vi ofte midt i uken. Pizza og taco er veldig lørdag, ev. fredag. Men om det faller seg sånn tar vi det andre dager også. Biff er mer søndagsmiddag. Men i bunn og grunn spiser vi det vi har lyst på når vi har lyst på det.
Tokatter_USA Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Risengrynsgrøt er lørdagsmiddag her. Og det har vi ALDRI noen annen dag. Vi spiser den tidlig på ettermiddagen, akkurat som alle de andre middagene våre, men vi lager ikke noe spesielt på lørdagskvelden. Lørdagskvelden er ikke noe spesielt her i USA, så vidt jeg skjønner. Ikke noe spesielt på TV, i hvert fall. Folk fester, selvfølgelig, men det gjør jo ikke vi, nå som vi har barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå