Gå til innhold

Gleder meg så:)


rennart

Anbefalte innlegg

Hei!

Denne uka skal jeg høre på hjertelyden til lille gullet:) Er 14 uker på vei. Gleder meg til å få bekrefta at det er "noe" der. Har vært så redd og bekymra for at "noe" skulle forsvinne, men nå er jeg lei av å gå rundt å være bekymra. Nå vil jeg bare glede meg.. :)

Glede meg til å få stor mage, kjenne spark,.. kjøpe barnevogn.. finne navn.. osv. :) Skjer det no, så skjer det nok uansett. Utenfor min makt! Er det ikke sånn at når man er over 12 uker, så er alt "tryggere"??? Er det ikke en bedre sjanse for at alt skal gå bra, enn at det IKKE gjør det??? Stor klem til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er mye å glede seg til :-) Alt er tryggere etter uke 12 :-) Så man kan nok begynne å tørre å tro på at det skal gå bra :-) Har vært mye bekymret selv,men nå har jeg begynt å kjenne spark og det er veldig beroligende :-) Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte hjertelyden i dag, veldig koselig :) Og så lå den der og hikka hørte vi... Jeg er 15+3 i dag og har allerede kjent litt liv innimellom, ikke store spark akkurat enda men litt småsprell, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-) Er 14.5 i dag :-) Har kjent liv i litt over en uke :-) Men dette er mitt tredje barn så kanskje litt lettere å kjenne igjen følelsen :-) Er veldig forskjellig når man kjenner det..noen ikke før i uke 20...Har litt å si hvor mye fostervann man har og hvordan morkaka ligger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :D Dette er min første graviditet, så jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal ta som tegn :) Jeg er snart 15 uker på vei, håper å kjenne noe snart. Skal høre på hjertelyden imårra, blir vel mer overbevist da håper jeg ;) Ellers er alt veldig nytt, men veldig koselig. Er jo så spennende å endelig få oppleve dette :0) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...