Gå til innhold

Noen som har ubehagelige kynnere???+

Anbefalte innlegg

Jeg er 33 uker på vei og har de siste 2 1/2 ukene hatt kynnere som har gått fra ingenting spess hver 3 dag til vonde, ubehagelige kynnere som er hver dag døgnet rundt. Snakket med føden og fikk time til ultralyd for å sjekke livmorgangen(??) og så jeg kanskje får litt ro. Er nok litt mer nærvøs for fødselen enn jeg trodde, er jo første gang....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138743773-noen-som-har-ubehagelige-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har hatt ubehagelige kynnere siden eg var ca 20 uker.. veldig plagsomt, men eg er 2gangs da.. vet ik om det er normalt da!

Har vært mye borte på føden pga kynnerene mine, og fikk beskjed om at det mest sannsynlig var pga stress.. Og at eg har begynt å modne litt, og livmorhalsen var blitt PITTELITT kortere. Er 33 uker eg og nå, og babyen er der enda:-) Men eg måtte være forberedt på å kanskje få en litt tidligere fødsel en termin sa! (Livmorgangen/livmorhalsen er der babyen kommer ut)

Bare slapp av, og pass på å ikke løfte tungt eller gjøre tungt arbeid!

Fødselen er ingenting å kvi seg til:-)

Lett for meg å si som har fødd før, men visst du hører på jordmor og lar det "go with the flow", så går det nok veldig fint:-)

Eg er jo litt sånn "WÆÆH" til å føde denne gangen, men vet jo at det er helt normalt å bli litt skeptisk når det nærmer seg. Men så tenker eg jo og at det var jo å ikke så gale siden eg nå skal ha nr 2:-)

Lykke til hvertfall:-)

Var på kontrol og alt var i orden. Lille mor hadde det kjempe fint. Fikk beskjed at jeg bare var uheldig, for noen hadde bare vonde kynnere uten at det var noe mer grunn. Så får bare leve med det er jo ikke så lenge igjen uansett så. Legens råd, ta det med ro og er det noe så ring.

Jeg har hatt kynnere helt siden jeg var 24 uker på vei. Er nå 35 uker idag:) For noen uker siden begynte de å komme oftere og oftere og mer intense. Jeg får ikke vondt av de men noen ganger er det så ille at jeg nesten ikke får puste, veldig ubehaglig...

JEg har kynnere rett som det er, hvis jeg bøyer meg, skynder meg eller av ingen grunn ..... har hatt det siden uke 15......og mye plaget. Var slik sist gang også. OG da fikk jeg beskjed om ta livet helt med ro, og slappa av mest mulig. Sykmeldt fra uke 21, men fikk påvist tidlig forkorting av livmorhalsen - og jeg satt pal - og klarte å holde jenta nesten til termin.

Denne gangen .....er det ikke så lett å slappe av......men jeg håper jeg klarer å holde lillegutt fram til terminen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...