Gå til innhold

Hjelp, guttenavn! Og: Kan dere kommentere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttenavn er utrolig vanskelig!

Hva synes dere om navnet Arnfred?

...og Laurits?

...og Johannes?

Tar gjerne imot forslag!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar du vil ha ærlige svar? Arnfred og Laurits synes jeg ikke er noe særlig fint. Det eneste jeg likte her var Johannes. Men til gjengjeld synes jeg det er veldig fint.

Ser du liker litt gamle navn. Hva med

Severin

Marselius

Karsten

Arne

Kornelius

Nelius

Rasmus

Johan

Konrad

Skrevet

Arnfredog Laurits liker jeg ikke, Johannes er til gjengjeld nydelig!

Hva med:

Oscar

Fredrik

Peder

Jacob

Jørgen

August

Skrevet

Enig med Prebs i Johannes!! Hei igjen Prebs, jeg er tilbake med ny spire :)

Oscar og August er også nydelige.

Skrevet

Ååh, gratulerer! Jeg har lurt på hvordan det har gått med deg. Spennende å se om det blir en tredje prinsesse eller en prins - uansett, viktigst er at alt går bra! Håper du er i form : )

Skrevet

Liker Laurits utrolig godt, jeg da ;)

Johannes synes jeg er veldig bibelsk + litt kjedelig.

Skrevet

Ingen av navna er helt min smak. Arnfred likte jeg desidert minst. Laurits er det beste alternativet av disse synes jeg.

Skrevet

Arnfred liker jeg absolutt ikke, synes ikke det er fint. Men liker Alfred godt! :-) Laurits liker også. Synes kansje ikke det er superfint, men heller kult! Johannes er nydelig og høyt oppe på min egen navneliste.

Skrevet

Arnfred var tungvimdt synes jeg, kan ha med dialekten å gjøre. Laurits forbinder jeg med en gammel mann.

Men Johannes er kjempefint!

Skrevet

1. Johannes er nydelig

2. Laurits er koselig

3. Arnfred er litt sjarmerende

Skrevet

Laurits er et nydelige navn. Tøft og fint på samme tid. Alltid ønket at sønnen min skulle hete det, men pappan var ikke helt enig..

Synes som det det er fint med gamle navn, men ikke de altfor spesielle.. som Arnfred, men enig i at Alfred er tøft. Johannes er veldig fint, men litt for "snilt" og søtt for meg.

Andre fine, litt sjeldne navn:

Sigve

Kornelius

Lavrans

Ludvik

Martinius

Noen forslag det vikigste er at både du og pappan liker navnet.

Skrevet

Arnfred liker jeg ikke. Synes det var rart og tungt å si. Alfred er bedre i så fall.

Laurits er litt kult og litt rart. Et navn jeg er usikker på. Ville ikke brukt det selv, men helt greit egentlig.

Johannes er et vanlig, trygt og koselig navn. Synes det er litt oppbrukt, men absolutt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...