Gå til innhold

Ang. person med spiseforstyrrelser og stadig utbrodering/klaging om dette inne på 3. trimester.

Anbefalte innlegg

Kan dere være så snill å gi denne personen en slags advarsel? Det er mildt sagt for jævlig når hun holder på slik. Det er flere enn bare henne som har slitt med dette, og hun både trigger og fyrer opp andre med alle disse vektinnleggene sine. Det er ikke det at hun ikke skal få snakke om det, men det er innlegg etter innlegg etter innlegg.. Vi er flere som nå er KRAFTIG lei av dette. Vi har sagt ifra til henne flere ganger nå. Dette vet hun, og har sagt hun skal slutte med det.

Og hvordan blir det når slike kommer over på f.eks Din baby? Jeg synes dere skal stramme inn på slikt. At de som i tillegg innrømmer spiseforstyrrelser, skal da skrive om plagene sine på underforumet "spiseforstyrrelser" - IKKE på trimesterforumene. Jeg er en av de som har tatt meg svært nær av dette da personen som herjer inne på 3. trimester klager, klager og atter klager selv etter gjentatte hint og "vær så snill å slutt nå" fra andre brukere. Det hu driver med er både triggende, sårende og ikke minst: PROVOSERENDE!!! Det virker helt skakk-kjørt når 1 person skal dominere hele forumet med vektprat og atter vektprat.

Jeg VET at det ikke er ulovlig å snakke om slikt eller ta opp vektproblemer i fht svangerskap på trimesterforumene, men nå har denne personen kjørt på siden 1. trimester. Vær så snill, gjør noe.. Skulle gjerne samlet opp linker, men det blir vel en slags uthenging? Alt jeg vil si er at jeg vet om flere brukere som har reagert kraftig på personens uttalelser ang. kropp, og en del ting har vært direkte støtende.

Dere burde stramme inn en del på sånt. Spiseforstyrrelser er alvolig, og ved at "triggere" får herje villt her inne, skaper mye sinne, frustrasjon og fortvilelse hos andre brukere.

Fortsetter under...

Jeg sendte moderator to mailer om dette for mange måneder siden da denne brukeren inne på 2. trimester nærmest drev reklamevirksomhet for efedrin, melanotan og diverse annet knyttet til spiseforstyrrelsene hennes. Jeg fikk aldri svar på mailene jeg sendte, og vedkommende har kun endret adferd til det verre, så hun har neppe fått noen advarsel fra moderator.

Grunnen til at jeg griper fatt i dette er at jeg er genuint bekymret for denne brukeren og barnet hun venter, og derfor håper at noen kan gi henne beskjed om at dette ikke er et gunstig tankemønster for en som venter barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...