Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det liv i stuen.. jabber og jabber.. ellers så snur han seg konstant fra rygg til mage..mage rygg.. tar tak i ranglen slenger den rundt.. hehe artig liten kar her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her;) Før kunne han ligge på matta på badet mens jeg dusjet men nå ruller han rundt på flisene mens jeg er i dusjen.. Ellers løfter han rumpa opp i krabbestilling, men kommer ingen vei så han sklir bare ned igjen. Merker han blir frustrert over å ikke komme fremover nå, men det kommer etter hvert;)

Skrevet

min er liten bedagelig kar..;) han ligger godt på ryggen og leker med alt han får tak i.. rister på ranglene og tar på alt på babygymmen. han smiler og ler masse..;) da han var 2 mnd snudde han seg hele tiden fra mage til ryggen.. men etter to uker sluttet han med det..hehe...

han er sterk i nakken da. holder hodet rett opp.liker godt å ligge på magen..;)når han ligger på ryggen og jeg tar han i hendene drar han seg rett opp.. elsker å stå da... gliser og skratter til når han får stå... hehe

Skrevet

Hun klarer å smile & le så nydelig at mamman blir helt mo i knærne :o)

Skrevet

Her drøser jenta vår veldig,smiler å ler godt. Har til og med hatt trillende latter noen ganger,får godt å tar tak i leker,suer på de.

Hun snudde seg fra mage til rygg da hun var 2mnd,men gidder ikke lenger.

Skrevet

Søren og! Jeg er misunnelig! Min baby gjør ingenting! Han smiler og ler, men det er kun grining når jeg prøver å få han til å leke! Han interesserer seg verken for rangler eller babygym.

Hva gjør jeg feil?

Skrevet

Du gjør ingenting galt. Barn er så forskjellig atte.Han smile og ler sier du, det er d beste av alt syns e. Er så søtt at i hvertfall e smelter når e ser min gogutt smile.Etter hvert så blir din gutt å intr. i rangler og babygym. Min forandret seg så å si over natta syns e. Nå er han meget aktiv.

Skrevet

det aller aller beste er jo når dem ler da..;) han her ler ganske masse. skratter skikkelig.. mye mer enn søsteren gjorde...

Skrevet

Her snur han seg ikke fra mage til rygg,det har ikke gjort noen gang gett! Han ligger på babygymmen og leker med ranglene,tar tak i tottene,er sterk i nakken så han liker å ligge den veien,prøver å sparke fra men kommer ingen vei,frustrerende for han ser jeg:p Han smiler og ler en hel del... Må si jeg venter på den snuingen altså:)

Skrevet

Her er det mye latter.. Han er ordentlig lattermild og skrattler for den minste lille ting.. Det må være det beste han kan.. ;)hihi.. Ellers er det dårlig med snuing. Ganske bedagelig liten gutt, som ligger å ligge helt stille på ryggen å bare kikke på alt rundt. Tar godt tak i ting innenfor rekkevidde og kan bli ganske ivrig og kaver i luften hvis han gjerne skal ha tak i noe. Men som oftest ligger han bare å kikker.En gang iblandt, hvis han ser noe veldig spennende et stykke på siden kan han rulle fra ryggen til magen, men etter en liten stund blir han frustrert fordi han ikke kommer noen vei når han sparker med bena og må ha hjelp tilbake til ryggen hvor han da fortsetter å kose seg å titte på uro, babygym eller ting som skjer rundt han..

Skrevet

Han smiler og ler, jabber en del. Leker med babygym, holder fast en liten ball med hendene og blar/gnir på stoffboka si. Rangler fyker også rundt, gjerne i takt med musikken når den står på. Han snur seg fra mage til rygg når han er lei av å ligge på magen. Motsatt vei skjer bare når han ligger mellom oss i senga, men der får han litt hjelp av madrassa så det teller vel ikke. Drar ut smokken sin med fingrene og prøver å putte den inn igjen. Hmm, vanskelig, lett å bomme, ofte feil ende inn i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...