lillebie på`n igjen Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 3 av 7 egg befruktet seg med sæddonor vi benyttet sist,2 av de ble satt inn, det tredje var av dårlig kvalitet. men ble jo ikke gravid med de to bra egga. bruker de samme donor neste runde nå da, eller er det vanlig at de bytter? vi holder til på nordica :-)
elmaaani Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Heia! Jeg kontakta Riksen ang dette spm og fikk snakke med han som var ansvarlig for dette på lab'en. Han kunne fortelle meg at det var svært lite sannsynlig at vi fikk samme donor hver gang da de brukte det de hadde inne. Det var ikke sånn at de fant en donor som passet og brukte denne hver gang... det kunne derimot skje at du fikk samme, men dette var ikke planlagt... Han fortalte også at de fulgte med så bra prøver fra donorer som likevel ikke resulterte i graviditeter ble "fjerna" fra listene deres... Jeg fikk ut 8 egg og kun ett var befruktet. Dette delte seg bra, men ble ikke til en spire desverre...
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Har lurt litt på dette selv, etter mine inseminasjoner, spesielt etter at jeg hadde en MA. Jeg fikk beskjed om på Stork at jeg hadde fått ulik donor ved hver inseminasjon, dette var mye pga at jeg ikke hadde så "vanskelige" kriterier for donor-så det var mange å velge blant (jeg hadde åpen donor da). Men de sa også at det var sjelden at det var spermens "feil". Den skal jo være grundig sjekka og av topp kvalitet. Vil tro at du får en ny donor denne gang, kan aldri tenke meg at de har satt av en fast donor til deg....
lillebie på`n igjen Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 ok greit å vite....vi har likevel sagt at donors utseende ikke spiller noen rolle, vi vet jo ikke hvordan babyen blir seende ut likevel, men sist så ringte de 30 min før opptining av sæden og lurte på om vi kunne hjelpe litt til, da sykepleiern synes det var vanskelig å "velge å vrake" uten litt retningslinjer :-) jeg ble så satt ut at jeg sa : brunt hår, brune øyne, 180 cm. SÅ lo hun godt og sa, ok høy smukk mann skal bli :-) haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå