Gå til innhold

Hva spiser dere??

♥ DAME

Anbefalte innlegg

Her går det i:

Skive med leverpostei og rødbeter

brunost

hvitost med paprika

syltetøy

egg

Ellers går det nok litt mye i pizza her, men er det ikke LITT sunt da??

Smooties er jeg flink å lage også: Biola, frosne bær, banan og litt juice eller melk, mmmmm

Drikker også max en liten kopp kaffe om dagen, men det er halvt om halvt med koffeinfri ;) Ellers går det i vann, kokt vann med sitron, skummet melk og appelsin/eple juice :)))

Hadde vært gøy å vite hva dere spiser, kanskje jeg får noen sunde råd ;))

Fortsetter under...

Jeg spiser akkurat det samme som før, bortsett fra sånne ting som vi ikke skal spise. Kuttet ned på kaffen til én kopp daglig.

Pizza er jo ikke sunt, med mindre du baker den på grovt mel og har masse grønnsaker på. Men jeg må virkelig innrømme at jeg ikke har vært veldig sunn de siste ukene.. Mye hurtigmat og godteri... Full skjerpings nå, så i dag er det fisk til middag,

Har forresten fått en dille på frukt. Spsielt appelsiner. Så det gomles en del frukt mellom måltidene. Ellers merker jeg at jeg er mye mer sulten enn vanlig. Spiser MYE!!

Hei !! :)

Spiser stort sett det samme som før!!! Men er jo sulten heeeele tiden:(:(

Så som mellommåltid må eg bli flinkere til å spise frukt :)

Også er eg veeeldig snopesyk, så der må eg skjerpe meg.*hihi*

Ellers har eg kuttet ut kaffien (tar kanskje en kopp innimellom)

Drikker ikke fullt så mye brus

Drikker mye:

* vann

* iste

* juice

Spiser akkurat som før, utensom spekemat, krabbe (kun klør) er flink til å spise masse frukt og grønnsaker.. har fokus på at alt jeg putter i meg som ikke er sunt vil jeg slite med å få av etter fødsel.. men nå skal det sies at jeg er mer eller mindre 100% sengeliggende og må/bør passe meg.. jeg er jo ikke i bevegelse utenom å dra til legen en gang i uken..

Kos dere, spis sunt og godt..

Hei Askepott vennen min:-)))

Jeg har jo PCO så jeg spiser jo i utgangspunktet Fedon mat for å holde vekta nede. Ikke poteter, brød, pasta og ris. Jeg har kuttet helt ut kaffe og te, men det er fordi det ikke frister lenger. Tar meg heller en kopp varm melk med honning. Spiser masse frukt, grønnsaker, kjøtt og fisk. Spiser litt knekkebrød av og til med leverpostei. Spiser litt egg også. Viktig med proteiner. Spiser også litt nøtter sammen med frukten og der er det mye bra og hente for deg og barnet ditt:-)))

Jeg drikker biola hver morgen for å holde magen i form. Tarmene fungerer jo litt tregere når en er gravid pga alle hormonene. Ikke godt når det som skal ut blir så hardt. Drikker mer melk og juice enn før. Og masse masse vann.

Viktig å spise variert så kroppen stadig får nytt påfyll av de forskjellige vitaminer og mineraler.

Har også begynt å gå tur i en time hver dag. Ble litt engstelig da vekta begynte å øke, men nå hjelper det litt. Synes det var litt tidlig. He he.

Ellers har jeg ikke fått noen spesielle lyster eller godtesug. Synes bare bacon smaker knallgodt. He he:-)))))

Stor varm høstklem til Askepott som nå er 6 uker på vei:-)))

Spiser vel også stort sett som før, men har kuttet noen ting. Jeg var tidligere avhengig av spekeskinke, spiste det hver dag. Det har jeg jo selvfølgelig sluttet med nå. Drakk mye lettbrus tidligere, særlig Tab-xtra. Har lest så mye negativt om aspartam i det siste at jeg har kuttet ut det også. Dessuten så er det jo en del koffein i den type brus.

Er ganske stolt av at jeg ikke har spist så mye som en sjokoladebit siden jeg fikk bekreftet graviditet. I dag spiste jeg en bolle,den første søte utskeielsen:)

Er nokså overvektig i utgangspunktet, så er litt bekymret for dette med vekt og blodtrykk osv. Særlig hvis det skulle være sånn at jeg venter tvillinger.

Smooties var jeg så flink til å lage før, det skal begynne med igjen nå. Er ikke så enkelt å få i seg så mye frukt og grønt som jeg mener burde.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...