Megselv Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Min sønn på 3,5 år har vært konstant tett i nesa/snørrete siden i sommer (juli). Han er i fin form ellers, og i barnehagen sier de det er vanlig at unger er mye tett i nesa - men det slipper liksom ikke... Kan dette ha noe med allergi å gjøre? Noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 jeg jobber selv i barnehage og går selv tett i nesa hele året. dette kan skyldes allergi, men på meg viser det ikke på allergitester. jeg ser ofte barn med snørr i nesa, men det er ikke vanlig at barna går slik hele året rundt. jeg selv reagerer sterkt på støv og gress pollen. kanskje du burde få skjekket barnet ditt for allergi?
Snuppa mi er nå storesøster... Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Kan være at det er polypper (falske mandler) som ligger mellom nese og svelg. Det kan være grunnen til tett nese. Snorker han i tillegg hadde jeg tatt meg en tur til legen. Jenta mi var tett i nesa i 1 år, helt siden hun startet i barnehagen. Alle sa at det er vanlig å bli forkjølet når man begynner i barnehagen, så jeg tenkte ikke så mye over det. Det var en venn av meg som er lege som tipset om at det kunne være polypper. Jenta mi ble operert og hun er ikke til å kjenne igjen! Ikke noe sørr, ikke snork om natten....og ikke lenger sutrete og sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå