Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Bivirkningene er listet opp på tysk, og jeg skjønner ikke bæret. Ikke ordboken min heller:( Uansett, rommet seiler, og det er skikkelig ubehagelig....Andre episoden med dette på ett par dager. Kroppen tar opp mye mer medisin denne gangen, så er forberedt på mer bivirkninger, men er svimmelhet en av de?? Er på rugedag 4 i dag.
Alvepia *happy mum* Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hei Frøya. Jeg har ikke kjent noe når jeg har gått på progrestan, men i de siste dagene har jeg fått ei forferdelig hodepine. er på da 20 jeg da. Vel, jeg hadde nok ikke det svare du forventa da.. beklager..
Suretær Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Hei du Jeg har hatt et "svimmelanfall" med crinonen, men kun det ene. Det svingte skikkelig i 15 sek. eller noe, så var det vekk. Hvis det er ekstremt og det fortsetter for deg synes jeg du skal ringe og spørre på klinikken. Det der høres jo ikke helt kjekt ut, og det kan umulig være spesielt behagelig. Tror ikke det er farlig altså, men kanskje du ikke tåler den og skal ha noe annet. Lykke til : )
lindynatt Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 jeg googlet og fant dette på tysk # Schwindel (Gelegentlich) Svimmelanfall (av og til) # Müdigkeit (Gelegentlich) Trøtthet(av og til) # Depressive Verstimmung (Gelegentlich) Depresiv stemining (av og til) # Geringer Blutdruckabfall (Selten) Litt lavt blodtrykk (sjeldent) # Überempfindlichkeit mit Hautreaktionen (Selten) Veldig ømtåelig sammen med hud reaksjoner (sjeldent) Håper dette kan hjelpe. med andre ord, ja det er en kjent bi virkning
Gjest Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Tusen takk for god hjelp:) Jeg er fortsatt veldig svimmel og det kommer i perioder, og varer gjerne i flere timer. Kommer bare helt plutselig uansett om jeg ligger, sitter eller står. Så lenge jeg vet HVORFOR så overlever jeg det helt fint:) Hvertfall så lenge jeg går sykemeldt og kan ta livet med ro:)
kulemage søkes - innvilget! Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 jeg fikk med skriv fra st olavs på norsk om progestan der det stod at svimmelhet var av de vanlige bivirkningene, og at en da skal være forsiktig med bilkjøring...
Gjest Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Tusen takk for svar, kulemage:) Betryggende og høre. Da skal jeg ta mine forholdsregler og holde meg unna bilkjøring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå