sanka Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 gutten min på fire mnd begynte med antibiotika for 3 dager siden pga ørebetennelse. Etter at han begynte med det så har han blitt så tett at han lager sånne grynte lyder og viker som om han er skikkelig tett i nesen. Hvorfor? Han var ikke slik før e begynte med det. I tillegg så vrir han seg utrolig mye på natta. Er til å med våken innimellom oxo. Skriker ikke men e merker at han ikke sover tungt. Hvorfor er han slik? Er det pga denne pencillin kuren han er slik?Eller?
Tredjemann på vei :D Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Kan desverre ikke svare på spm ditt, men lurer bare på hvordan du merket at han hadde ørebetennelse? Vesla mi har vært forkjøla i en uke og inatt var hun ekstremt urolig (som du ser i innlegget mitt her). Merket det veldig godt på eldstemann da han var 1 år og fikk ørebetennelse, men det var mer intenst liksom...
Fullrulle86 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 øre å nesekanalen går i "samme bane". Det er defor en lettere får dotter i ørene på fly viss en er tett i nesen. jeg vil si at grunnen til at han er tett i nesen nå er fordi han er på bedringens vei. samme viss du har vondt i halsen så blir du tett i nesen til slutt når du er bedre i halsen:o)
sanka Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 det begynte å renne sånn puss ut av øra.. dro til legen og fikk antibiotika.. der hun sa at han hadde ørebetennelse... var skeptisk for å begynne m medisin men måtte gi det til han i å med man skal være veldig forsiktig med ørene til de små..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå