Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på fire mnd begynte med antibiotika for 3 dager siden pga ørebetennelse. Etter at han begynte med det så har han blitt så tett at han lager sånne grynte lyder og viker som om han er skikkelig tett i nesen. Hvorfor? Han var ikke slik før e begynte med det. I tillegg så vrir han seg utrolig mye på natta. Er til å med våken innimellom oxo. Skriker ikke men e merker at han ikke sover tungt. Hvorfor er han slik? Er det pga denne pencillin kuren han er slik?Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan desverre ikke svare på spm ditt, men lurer bare på hvordan du merket at han hadde ørebetennelse? Vesla mi har vært forkjøla i en uke og inatt var hun ekstremt urolig (som du ser i innlegget mitt her). Merket det veldig godt på eldstemann da han var 1 år og fikk ørebetennelse, men det var mer intenst liksom...

Skrevet

øre å nesekanalen går i "samme bane". Det er defor en lettere får dotter i ørene på fly viss en er tett i nesen. jeg vil si at grunnen til at han er tett i nesen nå er fordi han er på bedringens vei. samme viss du har vondt i halsen så blir du tett i nesen til slutt når du er bedre i halsen:o)

Skrevet

det begynte å renne sånn puss ut av øra.. dro til legen og fikk antibiotika.. der hun sa at han hadde ørebetennelse... var skeptisk for å begynne m medisin men måtte gi det til han i å med man skal være veldig forsiktig med ørene til de små..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...