v0nnen ~ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 her MÅ vi bade hver kveld. Blitt en vane for snuppa å plaske litt i vann hver kveld. hvis vi dropper badinga en kveld blir det styr med legginga.
2 hjertegull :) Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Vi bader ca annen hver kveld vi... Ellers en god omgang med vaskekluten...
Fullrulle86 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Her bader vi annenhver morgen:o)
jentelykke + guttelykke Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Nei, men et par-tre ganger i uka. Vasker henne med i ansiktet, hendene og nedentil hver dag.Og selvfølgelig ekstra ved behov!
~Roskva~ Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Lillejenta vår har hatt litt tørr hud, så vi har vært restriktiv med badingen så langt. Stort sett en gang i uka.. men vasker godt med klut flere ganger om dagen, da. Men nå er hun snart ni måneder gammel, og åler seg rundt overalt og blir kjempeskitten., Så vi må nok øke badefrekvensen nå...
mai mammaen til to Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 vi bader og hver kveld. det gjør storesøster på 2 år og..
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Vi bader ikke hver kveld. For hennes del kunne vi sikkert gjort det oftere, hun sparker og spruter og koser seg Men tiden strekker ikke alltid til og hun vaskes grundig med varmt vann og klut. Når hun blir litt eldre kan vi jo ta henne med oss inn i dusjen med oss selv, så da blir det nok oftere.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Bader hver morgen nå. Til å begynne med var det 2-3 ganger i uka.... Lillegutt har en vane å ha en "utblåsning" om dagen = til langt oppover ryggen. Og han har melk i hele fjeset, putter begge hender langt inni munnen osv. Nesten like lett å sette ham i tummy tuben som å ta vaskekluten. Men så har han fin hud også, ville ikke gjort det dersom han var tørr i huden.
Zikosu og William Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 er vel ikke noe problem å ta henne med i dusjen nå??hun er jo snart 3mnd...vi hadde med william i dusjen første gang da han var ca 2mnd og det gikk helt fint...mormoren hans stod og tok imot og stelte ferdig han mens jeg dusjet ferdig meg selv...her hjemme bytter vi på,alt ettersom hvem som dusjer... jeg bader forsåvidt william hver kveld,hvis han ikke har vært med i dusjen tidligere på dagen,fordi han blir roligere og lettere å legge da...bruker jojoba og en olje med lavendel som virker beroligende på han...men vær oppmerksom på at man må være forsiktig med visse oljer (bla lavendel) til barn med eksem eller ellers ømfintlig hud...
Gjest Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 jeg var en av de som sa før jeg fikk ,at jeg skulle IKKE bade babyen så ofte..MEN ,etter jeg fikk han,å vi begynnte med tummytub ,å ser hvor deilig han har det oppi den,så blir det nesten hver kveld..ca annen hver..hehe men ikke ofte jeg har noe i vannet da..et par dråper olje av og til..han blir så rolig å får opp mye luft eter han har badet oppi den,så d blir en skikkelig kosestund det der:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 23. september 2008 #11 Skrevet 23. september 2008 Her bader vi hver kveld.. Har blitt en vane for lille snuppa, så da må vi bare for at hun skal klare og roe seg for kvelden:)
Julimams Skrevet 23. september 2008 #12 Skrevet 23. september 2008 Vi bader hver kveld... Det har vi gjort hele tiden. Suksess hos baby og en viktig del av kveldsrutinen=) Ellen kan gangen: BAD -> MAT -> SOV=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå