Gå til innhold

Hvor lenge bør man vente med å bli gravid igjen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser mange spør om det.

Tenkte bare å si det at jeg fikk beskjed å vente en syklus av gyn. dvs. få mensen en gang (tok 5 uker) og så bli gravid.

Alle sa at det er så enkelt å bli gravid igjen - og det var det. Ble gravid 7 uker etter SA.

MEN jeg mistet igjen... Da så "alle" legene at jeg burde vente 3 mnd. jeg spurte da om jeg burde ha gjort det sist også - og da sa de at neida.. men det kan jo være lurt og vente litt... altså veldig vage i svarene sine. og at det er normalt med to aborter etterhverandre. da jeg spurte om det var normalt hos de jentene som ventet kun en syklus, eller hos alle, kunne de ikke svare på det. Jeg synes alt er litt rart.

Har i allefall ventet lenge nå - og satser på at alle gode ting er tre!

Lykke til jenter! Beklager den litt negative vrien på tråden, men jeg vil bare si hva jeg har erfart.

Fortsetter under...

hei.

Tror de lærde strides i det spørsmålet. Mistet i sa i jan. etter ca 10 uker. fikk da beskjed av den ene legen om å vente en periode, og av en annen at det bare var å kjøre på. Kroppen tok den tid den trengte. (var inne på gyn. pol to ganger i løpet av en uke for å sjekke at alt var kommet ut)- Er nå gravid i 9 uke, og er livredd for å miste. Så forstår at du hører på det legen sier.

Samme hva du gjør, håper jeg at det går bra med deg denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...