Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge brukte dere babycallen før dere sluttet med den.

Min sønn er 8 mnd, men vi har ikke annskaffet oss noe babycall.

Men nå skal vi flytte, og tenkte at det kanskje kunne være greit å ha en babycall når vi satt i underetasjen.

Hva synes dere? Er det behov for det når han nå begynner å bli så stor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behov å behos.. Hmmm, vet ikke riktig.. Men jeg tror jeg ville hatt ja...

Skrevet

Behov og behoV skulle det selvfølgelig stå :P

Skrevet

minstemann her er 9 mnd og vi bruker den flittig når han ligger oppe i andre etasje og sover, mens vi er nede i første etasje. Som regel så holder jeg på med noe husarbeid, ser på tv, leker med størstemann så syns jeg det er lettere å få hørt han med en babycall på.

Skrevet

Takk for svar.

Da får jeg kanskje dra å kjøpe en. Er salg på Supernova , til 999,- , har hørt at den skal være bra

Skrevet

min er fra supernova.. kjempe fornøyd med den. No er det riktignok snart fire år siden jeg kjøpte min, men det er vel ikke de store forskjellene på de tenker jeg.

Også greit med babycall hvis babyen skal ligge ute og sove litt...

Skrevet

Hvor har de tilbud på den? Ønsker meg en sånn jeg også, men synes prisen er noget stiv!

Skrevet

Vi er også fornøyd med vår supernova, og 999,- er jo en bra pris. Tror vi betalte 1300,- i vinter.

Skrevet

Det er jo en kjempepris.. Vi betalte 1200,- for 5-6 mnd siden, og da var den på tilbud.. Tror prosen til vanlig er 1400,- allefall hver vi bor.. Den kostet det alle plassene de hadde den...

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte min nå på et sted som heter Buskerud Storsenter, (utenfor Drammen)

Men vet de har denne på tilbud til 999,- tid til annen på Barnashus, Babyshop. Du får bare følge med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...