Gå til innhold

Hei igjen Solbe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

E du kommet dæ til Tromsø??

Gikk det bra på undersøkelsen???

Her går det egentlig vældig bra.. Har endel murringe i ryggen og onde pupper. Ellers er formen fin! Skal begynne på jobben i dag. Har vært sykemeldt fram til nu, men nu e æ klar til å fyll dagan med nåkka givanes. E vernepleier og jobba med psykisk utviklingshemma! Hva innom de i går og de har savna meg! Så da gjer det meg lyst og giv til å gå tilbake. Kanskje klara æ å få det her litt på avstand å. Det e det som e verst.. Å gå å tenk på eggan mine heile tia..

Håpa alt gikk bra i dag, og at du klar å fyll dagan med nåkka...

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!!

Æ dro til Tromsø tidlig i dag og e nu tilbake...!

Bli ikke uttak før fredag og da meinte de æ heller kunne dra heim og vent. Greit å få vent hjemme, men samtidig ville æ bare at nåkka sku skje nu! Hadde psyka mæ veldig opp før denne turen og da æ kom til Tromsø i dag kjente æ at det va veldig greit:) Men, så fikk æ den beskjeden..

Ja, ja, nu veit æ i allefall når tid det ska skje nå heilt konkret!

Fortsatt 11-12 eggposa, ca 15 i størrelse og har forstått det sånn at de vil ha de over 20. Orka ikke å jobb de her dagan frem til da, ska prøv å slapp av og ta det med ro.

Det e så snodig å les om kor mye som e likt førr oss:) E spesialpedagog og jobba også med funksjonshemmede! Tenk endel på jobben, men prøva å legg det litt bort. Men går ut fra at æ også begynn å jobb ganske raskt etterpå hvis formen e ok.

Ka har du blitt anbefalt ang jobb, evnt tunge løft i rugeperioden? Syns ikke æ får noe konkret svar på sykehuset. Vil gjerne jobb bare æ veit at de syns det e greit. Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...