Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Noen som vet forskjellen på disse og hva er anbefalt?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Prestige av avtagbar sportsinnsats, fastmontert på Mistral. Prestige 6 cm høyrere og 700 gr tyngre en Mistral. That's about it.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Hva hadde dere kjøpt av disse to?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg valgte mistral da jeg syns den var litt nettere liksom. Blir sikkert fornøyd med begge, Teutonia har veldig bra vogner.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Har en s3 som igrunnen har vært helt grei. Men den er ustødig syns jeg, skal ikke mye til for at den velter noe jeg klarte her en dag. Helt min egen feil men ekkelt hvis større søsken skal ut å trille....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Det kommer an på behovet ditt. Dealen med Prestigen er jo at du kan feste på forskjellige type hardbagger så du kan bruke den som dypvogn, samt mulighet for å sette på bilsete på understellet. Hvis du vet du bare skal ha den som sportsvogn er jo Mistralen tilstrekkelig. Og du kan selvfølgelig bruke softbag i den. For min egen del syntes jeg Teutonia vognene er noe lave, derfor valgte jeg selv Prestige. Da har jeg også flere valgmuligheter ved event neste barn.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe Prestige fordi man da har en duovogn som man kan bruke med fashionbagen. I tillegg synes jeg det er en fordel at den er litt høyere og at handlekurven derfor er litt lettere tilgjengelig. Og nå får man dem jo med håndbrems også! Lykke til med valget! (Ikke lett...)
Eline på vei med nummer to Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Vi valgte Prestige, ønsket en duovogn og likte at den er litt høyere enn Mistralen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå