Gå til innhold

Septembermammaer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da synes vi det er på tide med et nytt treff for alle septembermammaene i Oslo-området, med stor flott mage eller barnevogn :o) Noen som kan tenke seg å møtes denne uka, eller passer det bedre neste uke?

Gleder meg til nytt treff :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne være med på treff. Skal på UL og til lege på onsdag, men ellers ingen planer annet enn å føde. :)

Skrevet

Jeg tror vi drøyer en liten stund til men vi kommer sterkere tilbake senere. Kos dere!

Skrevet

Hei, Tror nok jeg må vente litt til "tåka" har lagt seg og vi har noen rutiner, men er klar for treff etterhvert. Kos dere masse:)

Skrevet

Hva med å treffes på eataly torsdag 02.10 på formiddagen?

Skrevet

Vi kan desverre ikkje mellom den 1 og 14 Oktober. Skal reise nordover og hilse på olde og besteforeldre... Men det blir vell flere møter fremmover vi kan glede oss til :)

Skrevet

Da tror jeg bare vi utsetter det. Mange som føder i disse dager, og mange som sitter hjemme i tåka :o) Det er nok jeg som er litt for rastløs :o)

Skrevet

Ser jo at frekvensen på oslotreffene har gått ned etter at vi septembermammaene har gått i fødemodus :)

Noen som er interesserte i å utveksle mailadresser forresten? Ikke alltid jeg husker å gå inn her og sjekke om det har skjedd noe. Så kan vi utveksle ideer og erfaringer og kanskje noen bilder?

Skrevet

God idé. Jeg er heller ikke så ofte her inne, men deler gjerne erfaringer, ideer og bilder på mail. Er veldig spent på hvordan alle disse miraklene deres ser ut :) Vil helst ikke legge ut mailadressen min her, men kan sende en PM isteden.

Håper alt står bra til med alle sammen. Vi storkoser oss. Da mailes/sees vi :)

Skrevet

Ja send meg en pm dere som har lyst, så får vi igang en slags barselmailingliste!

Skrevet

det var en lur idè :) Sender pm til de som har vært på treff den siste tiden :)

Skrevet

Det ble en liten prins!!!! Han kom natt til torsdag 25.september. Alt gikk veldig fint og nå koser vi oss hjemme med den lille, som ikke har fått noe navn enda :)

håper vi får til noen treff etterhvert, det gleder jeg meg til!

Skrevet

Gratulerer så mye med lille prinsen! Sleng deg på vår barselmailingliste så får vi nok til noen treff fremover snart :)

Kos dere :)

Skrevet

Gratulerer med prinsen snuppa :o) Kos dere masse masse! Gleder meg til vi skal treffes igjen alle sammen :)

Skrevet

gratulerer! det var hyggelig å høre! kos dere og så treffes vi etterhvert. send meg gjerne en pm med mailadresse så legger jeg deg til på barselmailinglisten til septembermammaene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...