Mammatiltojenter*V&J Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Noen som vet om babyen kan reagere på at jeg spiser hvitløk ? Snuppa hadde forferdelig vondt i magen i går... Har også begynt med jerntilskudd (Niferex) da jeg har jernmangel - kan det ha noe å si ?
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 jenta mi reagerer på hvitløk, mn hun reagerer på det meste unntatt vanlig hverdagsmat (brød, ost, vann) sukk.. men voksne kan jo bli treg i magen av jerntilskudd, så det kan jo være.. står det ikke noe under amming i pakkningsvedlegget?
CaroOgTulle Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg tror jenta vår (7 uker) reagerer på hvitløk. Hun ble i alle fall veldig urolig etter en middag i helgen, men jeg er jo ikke 100 % sikker på at det var hvitløken som gjorde utslaget...
jentelykke + guttelykke Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Det kan hende, noen gjør det. Her reagerer ikke snuppa på noe som helst. Har uansett hørt at hvitløk kan gi spennende smak på melka
Fullrulle86 Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 min sønn reagere ikke pånoeunntatt hvitløk:o)
Mammatiltojenter*V&J Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 Takk for svar - er ganske sikker på at det er hvitløken, for i dag er hun bra i magen igjen heldigvis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå