Kvitrebekk Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Går dere tur og er ute når babyen er forkjølt? Jenta mi er 8 mnd og hostet litt i natt samt var tett i nesa. Men hun har ikke feber. Trygt å gå en tur?
VerdensBeste Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg ville gått ut for det ja. Bare pass på å dekke til ører og hals godt, så skal vel det gå bra ?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg ville gått tur. Tar med jenta her på 2,5 mnd. nå når hun her tett i nesten, har ikke blitt verre av det. Hun sover mye bedre på tur også, så jeg tenker at det sikkert også hjelper litt.
nungo Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Bare bra med litt frisk luft, spør du meg. Klær hun godt på hodet/ørene og halsen/brystet, så går det fint.
lille sprelle Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 ut i fra personlig erfaring i oppveksten vil jeg si at en tur ut (om man ikke fryser da) er en knallgod medisin når man er forkjølet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå