savnerbarn Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg har gått på suprecur i 2,5 uker nå, begynte på puregon på fredag. Dette er vårt andre forsøk. To ganger etter at jeg startet på spray har jeg fått voldsomme raserianfall som egentlig grunner i bagateller. Jeg blir så sinna at jeg blir nesten redd, og samboeren min får gjennomgå selv om han egentlig ikke har gjort noe spesielt galt. Men jeg er sinna og lei meg på en gang, og synes veldig synd på meg selv. Noen som har opplevd det samme? Begynner å lure på om det er i ferd med å klikke helt for meg. Jeg blir veldig lei meg for at jeg behandler samboeren min slik, han har jo slett ikke fortjent det... Jeg hadde humørproblemer ved forrige forsøk også, men ikke så kraftig som nå.
Cici03 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Uff stakkars. Jeg brukte suprecur, men ble ikke så velig sinn. Heller mere trøtt og litt kortere lunte enn til vanlig. Men bivirkningene er forskjellige og man reagerer forskjellig. har hørt flere tilfeller som deg. Ønsker deg masse lykke til med forsøket ditt:-)
Suretær Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Hei Jeg fikk det også sånn den siste tiden på sprayen og gjennom sprøytene. Det var helt sykt så sinna og sur jeg ble og jeg følte virkelig at alle var superurettferdige mot meg og at jeg levde i en falsk verden. Heldigvis var dette så uvant at jeg forsto at det var hormonene som var i kontroll, så jeg og sambo klarte faktisk å le av det sammen. Du må bare tenke på at snart er alt som normalt igjen, hvis ikke så føler man virkelig som du sier at det snart klikker for en. Mitt gikk desverre ikke over før etter uttak, men det er vel forskjellig fra person til person. Lykke til : )
MK73 Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg har ganske mye bivirkninger av suprecur.. Tre ganger med Synarela har i liten grad påvirket meg følelsesmessig, men nå er jeg helt på tur.. :-) Jeg blir ikke sint, men veldig trist. Vanligvis skal det mye til høre jeg føler at tårene presser på, men nå har jeg lyst til å grine for ingenting - og må trekke meg ut fra situasjonen elller ta noen sekunder for å roe meg for å unngå det. Det er helt vanlig at følelsene kommer litt ut av kontroll, noe pga prosessen vi går gjennom og noe pga medisinene i seg selv. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå