Gå til innhold

Litt smådesperat ??

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettopp kjøpt meg "Babywatcher" på nett til 1.394 inkl gel.

Er dette litt desperat ??

Har ikke kjent noe sparking eller noe og følte at dette kunne hjelpe meg litt med nervøsiteten for at noe kunne være galt med babyen..

(For de som ikke har hørt om "Babywatcher", så er dette et slags ultralyd-apparat man kan ha hjemme for å høre hjertelyden til babyen..).

Siden det er 4 uker mellom hvert legebesøk, kan det jo hjelpe litt om man går rundt hjemme og er redd for at noe er galt ?

Men ja...er jo litt dyrt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138741568-litt-sm%C3%A5desperat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette kan roe deg - og ikke stresse deg mer så syntes jeg det hørtes ut som en god invistering....

Har aldri prøvd det selv.. er i mitt andre svangerskap nå (8 år siden sist) men føler liksom at jeg bare må ta en dag av gangen - og så lenge jeg tar hensyn til at jeg er gravid så er det ikke mer jeg kan gjøre.. skulle det "gå galt" utover det, er jeg av den formening at da er det sikkert en mening med det - selvom det ville vært fryktelig trist.....

Litt desperat, ja...

Hva skulle du gjøre dersom du ikke får inn hjertelyden en dag? Det samme som alle andre gjør hvis man ikke har kjent liv på en dag, oppsøke fødepoliklinikken..

Hver sin smak, men jeg hadde nok brukt pengene til noe annet enn å gå rundt med den ekstra bekymringen det innebærer å ha et slikt apparat i huset.

Hei du...

Syns ikke du er desperat i det hele tatt jeg. Det er dager man ikke kjenner noen ting og da er det bare fint om dette kan berolige deg. Er selv sånn at jeg er bekymret hele tiden for om noe er galt. Dette er jo en periode man skal gå rundt og glede seg og ta vare på seg selv men går man rundt og bekymrer seg hele tiden så kan det bli litt vanskelig. Så bare bruk babywatcher`en din du. Det er andre mer bortkastet ting man kan bruke 1.394,- på enn det.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...