HøstBaby <3 Elias Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Babyen min er nå 11 dager gammel å inatt sov han hele natten.. Fra ca 24:00 til 07:00... Er det normalt ?
line_n & sara Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 ville ikke sagt at det var normalt, men det er heller ikke uvanlig! dersom vektøkningen er bra, skal det ikke være noe i veien for å sove såpass lenge om gangen. noen mener at nyfødte MÅ ha mat i løpet av natta, men så lenge han går bra opp i vekt, ville jeg bare kose meg med lang nattesøvn så lenge det varer!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Ja,det er ikke noe unormalt at lilletassen din sover natten gjennom Det gjorde Mille Sophia også,sov som en stein.De våkner når de er sultene,men får du veldig brystspreng,kan du jo vekke han for & gi han mat,eller bare pumpe deg....så du skal bare slappe av & nyte den snille gutten din
Labambie Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Nyt det så lenge det varer sier jeg... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå