Gå til innhold

Finnes det trehjuling med vendbart sete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter ny sportsvogn. Vil gjerne ha svingbare forhjul og slik at sittedelen kan være mot meg når jeg triller også. Noen som vet om det finnes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia Spirit S3 har dette. Quinny Freestyle 3XL også, men det er en møkkavogn som tipper for et godt ord når babyen bli større...

Men spiriten kjøpte jeg meg selv i sommer og er strålende fornøyd med den! Full liggestilling er det også på den. Eneste som er litt dumt er at det er litt vanskelig å komme til handlekurven under vogna.

Skrevet

3- hjulingene blir som regel veldig ustabile om barnet sitter mot deg.

Noen er sikkert bra altså, men har hørt om flere episoder der vognene lett bikker fordi tyngdepunktet blir feil. Jeg etterlyste vendbar sittedel da jeg kjøpte TFK, men er så mange som har forklart meg nettopp dette. Og mini storkoser seg i vogna, han ser jo mamman sin resten av døgnet, hehe...

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Teutonia Spirit. Har inntrykk av at den er mer stabil enn enkelte andre trehjulinger også (ihvertfall den vi hadde tidligere). Den har ganske brede hjul og god støtdemping. Har ikke tatt i bruk sportsdelen ennå, men så den utstilt sånn i butikken. Nå skal det også nevnes at jeg ofte går og triller med diverse tunge handleposer osv, uten at det har vært noe problem, da jeg synes den er veldig stabil.

Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg ha gått for Teutonia s3.Jeg har selv denne vognen,& er superfornøyd.Vi har til nå kun brukt Fashion-bagen,men skal gå over til sportsdelen nå.Du kan gå til www.lilleprinsen.no & sjekke ut vognen.Jeg har kjøpt min der,hos Rita :)

Til sportsdelen kjøpte jeg stormtrekk & fotforlenger.Sportsdelenen har en supergod kalesje,som bebisen sitter godt & lunt i.

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar. Skal sjekke ut Teutonia Spirit S3 som anbefales... Er forsåvidt ok om sete for det meste er vendt fra meg. Men nå er lillemann bare 4 måneder, og da synes jeg det er best å kunne se han hele tiden. Senere kan jeg tenke meg forover er artigst for han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...