Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 har slitt emd veldig lite melk helt siden mini ble født for 4,5 mnd siden. tror dette er pga pco. har ca 40 ml på dagen, litt mer på morgen. ( er dette jeg får ut når jeg pumper). jeg har delammet helt til nå, men nå ser det ut som mini begynner å miste interessen. han vil ikke die når han er våken. det virker som han kun vil ammes på tidlig morgen, dette setter han pris på, og av og til får jeg ammet han rett etter at han har sovet på dagen. i tillegg tilbyr jeg pupp før jeg legger meg om kvelden. har plutselig gått fra 6-7 ganger i døgnet til kun 2 i dag. helt siden mini begynte å skjønne hvor maten kom fra, og begynte å bli ekstremt raskt ferdig ved puppen, har jeg pumpet meg i tillegg. han er nå ferdig på maks 4 min tror jeg;). pumper meg 3-4 ganegr om dagen, 15 min hver gang med dobbel pumpe for å holde på produksjonen. Det jeg lurer på nå er, hva må jeg gjøre for å klare å holde på den lille melken han gjerne vil ha på morningen? må jeg pumpe så mye fortsatt da? hørte fra en ammehjelper at man trenger omtrent 100 min stimulering i døgnet for å holde på produksjonen. noen mer noen mindre, vil det da kanskje holde p pumpe kun morgen og kveld? håper på svar, vil gjerne holde på morgenkosen så lenge mini vil. men samtidig kjenner jeg meg egentlig litt sliten av pumpingen og styret med melke, innimellom litt sårhet over at det ser ut som det snart tar slutt;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå