Gå til innhold

Et lite tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

til de som sliter med urolige barn ved leggetid...

her slet vi med det en stund,william ville ikke sove med mindre han ble bysset i 5-10min...

rutinen før var mat,skifte til pysj (samt medfølgende stell) litt mer mat og raping før han ble bysset i søvn...

nå har jeg begynt å gi han et varmt bad med olje hver kveld og han sovner som en dupp uten byssing,denne delen inngår i pysjingen forresten...william er i seng senest kl20.00 hver kveld og det gir meg og pappaen tid til evt husarbeid og hverandre,veldig godt å ha kvelden for seg selv liksom...

oljene jeg bruker er jojoba og balanced body oil fra shineclub.no,sistnevnte inneholder bl.a lavendelolje som virker beroligende...

(hvis noen er interessert i å bli medlem i shine,send meg gjerne en pm..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. bygger nettverk ja...

bortsett fra jojoba oljen, så er ikke jeg spesiellt fornøyd med shine.. bortkastede penger spør du meg...

Skrevet

hvilke andre produkter har du brukt da??

fotkremen er ihvertfall genial,siden alle produktene er 100% naturlig så kan de spises så jeg prøvde det med fotkremen når jeg hadde hosteanfall,det dempet hosten men smaken kan jo diskuteres..brukte også å smøre den på brystet til william når han hostet og det løste opp det meste...

så det er vel så bra som mye annet og prisen er absolutt ikke ille,jeg er veldig fornøyd med det jeg har prøvd og liker veldig godt det faktum at det er 100% naturlig!!

Skrevet

Kjempebra tips! Men her kan vi ikke bade hver dag og ikke bruke slike produkter pga eksem.

Har prøvd olje med lavendel i, det endte i kjempeoppbluss av eksemen hennes....

Skrevet

huff...det er ikke noe særlig... :(

hvilken olje var det du brukte da??

er ikke noe godt med eksem nei,svogeren min har atopisk og han sliter noe j*****...har du prøvd ren jojobaolje på henne??han har prøvd det noen ganger og det demper kløen,flassingen og rødheten ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...