Buble Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Når folk spør hva vi ønsker oss til lillegutt så har jeg rett og slett ikke peiling på hva jeg skal svare. Hvilke ønsker har dere? :-)
Nanna:-D Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hva med penger til konto, skikkelig sekk som han kan ha når han skal i bhg ( bergans el.l.), eventyrbøker (asbjørnsen og mo evt), sølvbestikk med gravering, Hvis dere skal bo der dere bor kan dere jo ønske dere ett tre som kan vokse med han... Tja, det var noen i allefall..
Slæsh84 Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Vi ønsket oss redningsvest,men det er jo forskjellig om en liker båtliv,fisking osv. Barnebøker,barneservise,barnecd,rød treningsmatte som de har på helsestasjonen(kjempe kjekk når den lille begynner å rulle,leker. fordi den regulerer temp. fikk jeg beskjed om.) Vognpose?!,vippestol,
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 vi ønsket fotoalbum, smykkeskrin, fjernadoptivbarn, penger til å bruke på lifestone, eventyrbøker, sangbøker... Min første tann/hårlokk og dåpsattest i tinn alt sammen :-) Det er vel det jeg kom på nå i farta :-)
nungo Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Vi øsket oss barneservice + bestikk (finnes utrolig mye fint, men dyrt å kjøpe selv). I tillegg klassiske eventyrbøker og barnebøker, og sangbok. Og Tripp trapp stol. Også smykker, da vi har jenter. Dette var noe av det som vi også fikk til førstemann og har hatt mest glede av. Gravert sølv er vel smak og behag og kanskje tradisjon, men hos oss er det i alle fall noe som stort sett bare blir pakket vekk på loftet og som barnet ikke har glede av.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Vi skal ikke ha dåp, men skulle vi hatt så hadde vi ønsket oss: Penger på konto Den store hvite-serien fra Aschehoug - veldig fine bøker, men dyre! Eventyrbok, dikt og regler, sangbok osv. Den store boken-serien fra Gyldendal - samme som over, fint og dyrt Prøysen, Vestly, Ruffen (min favoritt!) og mange flere. Sølv-ting, moro å ha som minner når man blir eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå