Gå til innhold

FLERE??????


Mone snart3barnsmor

Anbefalte innlegg

flere som har vært prøvd å finne hjertelyd uten hell? jeg er 12 + 2 nå, legen lytta for 1 uke siden fant ikke no, å jordmor lytta på onsdag fant ingenting, skal til jordmor på onsdag igjen, hva om hun ikke finner noe da da?????????? alle jubler for å være i 2. tri, men vi vet jo ikke noe mer så lenge de ikke finner hjertelyd.... så nå er ike 2. tri noe gøy det eller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det seriøst bare meg??????????????? nå blir jeg seriøst nevøs å ja.. hmmmmm ringer ultralyd jeg ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan,

 

Jeg har ikke prøvd å finne hjertelyden, men legen min sa at det var en del de faktisk ikke kunne finne hjertelyden på før ut i uke i 14. Men dersom du er veldig bekymret er det sikkert bedre å bestille seg en time til ul for å få avkreftet at det er noe gale.

 

Lykke til! Håper alt står bra til med den lille spiren din.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på førstegangskontroll i uke 12 og legen ville egentlig ikke lytte etter fosterlyden da det er veldig vanskelig å finne den. Hun gjorde det hvis jeg lovte å ikke bli redd hvis vi ikke fant den. Og hun fant den ikke!!!! Så slapp av og tenk at fosteret er veldig lite fortsatt, og det skal mye til å finne fosterlyden da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til jordmor på onsdag, så da får vi høre om vi hører, om ikke så ville hun sende meg på ul for å roe meg sa hun:-) bare det har roa meg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg hørte hjertelyden for første gang i uke 16 i mitt første sv.skap. Da sa jordmor til meg at "det er ikke sikkert jeg finner den", så jeg forstod det som at det ikke var uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjerte anket hos jordmor i dag:-D hun hørte tilogmed oen spark, så da er jg rolig og kan kos meg 2.tri:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uvanlig det nei...Jordmor prøvde å finne hjertelyd her ved akkurat 12uker og da fant hun ikke...Er jo og litt ekstra polstret jeg da!

Men skal til legen igjen i morra,og håper kanskje jeg får høre da...

Du får nok snart høre,og det er nok bra skal du se - kos deg i 2.tri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med jormor ang dette.. Skal sjølv sta og lytte etter hjertelyd i uke 12, å ho sa det ikje er sikkert vi hører den.

Finn vi den ikje da, skulle eg kåmme igjen etter 2 uker.

 

Trur ikje det er unormalt å ikje høre hjertelyden så tidlig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...