HøstBaby <3 Elias Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Har en 9 dager gammel sønn som siden igår har vært helt merkelig.. Gir han mm og mme og han har virka fornøyd, spist masse og sovet masse, helt frem til igår kveld. Plutselig sover han mindre, spiser ikke opp maten sin, og vil ha mat igjen 1-2 timer etter forrige måltid.. Men han spiser jo ikke opp! Hva skal jeg gjøre da ? Han bare skriker å søker med munn, å vi prøvde å få i han hele flaska istad, tok bra med pauser og opp for å rape, men da vi var ferdig å skulle skifte på han, så gulpa han opp halvparten igjen.. Skjønner ingenting jeg, det har jo gått så fint i mange dager
mizz25 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Høres for mæ ut som han har sugebehov... Har du prøvd med en smokk?? MIni her hadde å sugebehov,vi prøvde alle smokkan på markedet men da han ble 4 mnd så satt smokken som ei vinkork... hehe =) ska ikke vær enkelt.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 syns også det høres ut som sugebehov... :)prøv med smokk...=) Ellers så kan det være nærhet da, de trenger utrolig masse kos denne tiden:) husker mini villeligge i armene hele tiden... I begynnelsen trodde jeg det var mat om han gråt litt, hvis jeg skulle på do eller noe.. (gikk aldri fra han lengeom gangen)... og med en gang jeg kom å tok ha opp sluttet han:) så kjøpte meg sjal og han lå veldig masse i det:) anbefales:)
annie-77 Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Hei og gratulerer med en liten baby :-) Ikke uvanlig at babyene er i litt dvalemodus noen dager etter fødselen, men så våkner de til. Nærhet, sutt eller kanskje en koseklut er fint. Når babyen sover kan det være lurt og legge noe mykt som hodet kan ligge inntil, f.eks en sammenrullet genser av dine. Dette for at babyen føler seg litt omsluttet slik som i magen og det er trygt og kjenne lukten av deg. dette kan gjøre at baby sover lengre om gangen. Snuppa her var og veldig suttete, men det gikk seg til etterhvert. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå